Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rottenikken Byggeprosjekter - her står alt om hva jeg lager


Anbefalte innlegg

Dette gikk som en lek bare pappa tipset meg litt og lærte meg litt siden dette er nytt for meg. Det er ferdig loddet med fullttreffer på første forsjøk. Når jeg bare skjønte hva det gikk ut på så var det gjort på to timer med letthet. Det var god underholdning.

Nå 3D printer jeg en boks til å ha elektronikken i. Det blir en sort boks med rødt lokk i plast som er tykk og hard nok til å være solid nok til å tråkkes på. Man må ikke ha metall. Jeg legger ut bilder når den blir ferdig. Kan jeg selge denne for 29 euro og kjøpe en ny? Er den salgbar for 29 euro?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rottenikken skrev:

Dette gikk som en lek bare pappa tipset meg litt og lærte meg litt siden dette er nytt for meg. Det er ferdig loddet med fullttreffer på første forsjøk. Når jeg bare skjønte hva det gikk ut på så var det gjort på to timer med letthet. Det var god underholdning.

Nå 3D printer jeg en boks til å ha elektronikken i. Det blir en sort boks med rødt lokk i plast som er tykk og hard nok til å være solid nok til å tråkkes på. Man må ikke ha metall. Jeg legger ut bilder når den blir ferdig. Kan jeg selge denne for 29 euro og kjøpe en ny? Er den salgbar for 29 euro?

Legg ut en lydprøve og noen bilder av resultatet, så er det litt lettere å uttale seg om den er salgbar.

Leste du den forrige posten min om multimeter og hvordan finne ut av p-p pottene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.