Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rottenikken Byggeprosjekter - her står alt om hva jeg lager


Anbefalte innlegg

Neste uke så... Nå lager jeg plekterbrett til den rosa for å slippe å betale 55 dollar på Warmoth. Det er mye penger å spare. De pengene går til de pickupene.

Nå er plekterbrettet skåret ut i treverk, pusset og ferdig lakkert og prøvemontert.. Lekkert, eller hva...

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyrcanian skrev:

Har du i det hele tatt skrevet et inlegg uten å inkludere en eller annen form for 'pris'?

 

1 time siden, Hyrcanian skrev:

Har du i det hele tatt skrevet et inlegg uten å inkludere en eller annen form for 'pris'?

Pleier å kjøpe plekterbrett til 8€ og syntes 55 Dollar er helt sykt. Å spare de pengene er en hel månedslønn for meg og utrolig viktig. Bare for å belyse hvor store kostnadsbesparelser som det er mulig å gjøre. For dere i norge så er jo det plekterbrettet en halv tusenlapp... Fint å slippe å betale det.

Det plekterbrettet var litt utenom tråden siden det dreier seg om den røde Telecasteren her, men den røde gitaren får muligens Seymour Duncan neste uke.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Denne tråden holdte på å dø ut, hehe. Den var på side 2. 

Jeg har nå hals til den røde Telecasteren. Som dere ser er halsen sort bak, det er sort bakplate og for å kompensere på kroppen så kjøper jeg en sort F-hull vinyldecal og setter på sorte humbuckere i stedet for gull. Da blir den i tre farger og får mer harmoni. Hodet skal bli rødt på toppen. 

(Jeg bruker den halsen jeg hadde på den rosa og har pusset ned den rosa lakken på hodet) 

I morgen bestiller jeg den siste delen jeg trenger til den blå gitaren, den rosa kroppen skal kastes og da er det bare dette prosjektet igjen. 

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.