Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er ledende gitarister i landet?


SteikBacon

Anbefalte innlegg

Anders Clemens Øien, Staffan William-Olsson (opprinnelig svenske), Frode Kjekstad, Mads Eriksen, +1 for Hallgeir Pedersen, Roger Pedersen (fantomet fra Karmøy), Tom Lund (ikke LSK), Gøystein Sunda.. ikke mange av nyere dato her nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Baxter said:

Hva er målet for ledende? Rent kommersielt sett er vel strengt tatt YouTube Leo den ledende gitaristen i Norge for tiden. Han må jo omdømmemessig også være en av de mest kjente utenfor landets grenser.

All ære til Leo, men jeg tror ikke han er primært kjent som gitarist, selv om det er er primærinstrumentet hans. Han hadde nok ikke kommet like langt med en YouTube-kanal som utelukkende baserte seg på gitarspilling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Naigewron skrev:

All ære til Leo, men jeg tror ikke han er primært kjent som gitarist, selv om det er er primærinstrumentet hans. Han hadde nok ikke kommet like langt med en YouTube-kanal som utelukkende baserte seg på gitarspilling :) 

Leo var i utgangspunktet vokalist men har gjennom årene tilegnet seg såpass at han er habil både bak trommer,  bass og gitar.  

Jeg har faktisk spilt i band med Leo     ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.