Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Gibson Memphis 50th anniversary 1963 ES-335


747

Anbefalte innlegg

Julenissen aka UPS-mannen kom litt sent denne julen, men godt. Dette er min første ES-335.

Kjempefornøyd med førsteinntrykket. Veldig fin tone og spillbarhet, og en supermegadigg hals. Overraskende godt håndverk også; ingen generende merker etter verktøy eller slurv på finishen, som det ofte er med Gibson. Har ihvertfall ikke funnet det så langt.

15996948100_5350628ca4_o.jpg

15561889534_4887d6e23a_o.jpg

15561890254_fa8ab5a08a_o.jpg

15996820598_d3a052bf7e_o.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk farge. Hvordan er disse gitarene ifht feedback når en spiller med mye vreng? Lydklipp med hver NGD tråd burde vært obligatorisk :-)

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor en setter på et garantimerke som vises inni f-hullet. Dette ødelegger "bitte litt" av det visuelle for min del som ellers er stunning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor en setter på et garantimerke som vises inni f-hullet. Dette ødelegger "bitte litt" av det visuelle for min del som ellers er stunning.

Det gjorde de i 1959 også, så det hører med vettu. :P

Lekker gitar altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke ofte jeg sikler på en 335, men den der satt som et skudd. :) Veldig gode bilder også, noen bør ha skryt for fotograferingen!

Takker! Jeg har surret litt med foto-nerding også :) Tenkte jeg skulle få tatt noen closeups når jeg får tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.