Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett på bildene av ES'en din mange ganger, og har funnet ut at den ser veldig bra ut, gratulerer!

(Jeg har prøvd flere andre merkers varianter av disse og aldri klart å like de!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ble, av en eller annen grunn, inspirert til å ta et bilde av mine kjære Gibbos. Det kan ha en sammenheng med at jeg tok fram alle tre bare for å spille litt på dem.  Mange sier mye og mangt om kvalite

Var fint lys i kveld, så tok med gitaren utendørs for en liten photoshoot: Tatt i en vissen hage der altså... ? Jeg digger forresten hagen på denne årstida, da alt ugresset ikke

Da ankom Epi V'en i dag. Gitaren var faktisk noenlunde stemt rett ut av eska, men et par høye bånd måtte files ned litt, truss justeres en smule samt strenge-høyde. Kanskje ikke annet å forvente med e

Posted Images

Nei, de kan jo tildels være rimelig like, men det blir ikke det samme. Jeg vurderte flere ganger Epi Dot, Hagstrøm Viking, Yamaha samt andre direkte kopier, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg brukte tid på å spare opp til the real deal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg synes det ser ut som et HDR-bilde, jeg. Tøft. :) Og fortsatt like lekker øks.

Lekte meg med bildet etterpå. Siden det allerede var blitt mørkt ute, fikk jeg ikke tatt bilder i fint dagslys, så da ble det bare litt sånn morro-greier. Det er en HDR-effekt som er lagt på ja. Skal ta noen mer ordentlige bilder når jeg har mulighet til det utendørs i godt lys, men det er høst, været er ustabilt, og lyset likeså, så da kan jo bli en stund til... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvordan er halsen på denna 335-en? Jeg syns personlig de er i overkant tjukke på de "vanlige".

På denne er det '60s slim taper, og det er det på de fleste Memphis Dots etter det jeg har fått med meg. Altså merkbart slankere enn f. eks. R8.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nice. Samma som min '64 det. ˴ter min mening den perfekte halstykkelsen

Ja, noen liker mora, andre liker dattera. Jeg liker begge! :P

N岠det er sagt, hadde jeg nok valgt en fetere profil hvis det valget var mitt, men det er ikke noe jeg tenker p堮岠jeg spiller p堤en.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Audun, 'flame maple mod' på R8..., hva innebærer det?

Specialen din har jo aged ganske bra på kort tid, men hvordan står det til med R8, har den begynt å merke tiden tann i samme grad? De er jo begge fra samme år, så man skulle nesten tro at de ville reagere likt på vær og vind, eller kanskje ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Gmal
      Hei folkens. Min JCM 800 2203 er syk, og trenger hjelp av en proff. Jeg holder til i Skien,
      men er forsåvidt mobil innenfor et ganske stort område. Hvilken reparatør anbefaler dere?

• Av Affen
      Har hatt stram økonomi etter kona dro fra meg i fjor (er ufør) men har nå litt til overs, og da har jeg lyst å unne meg ny gitar.
      Men ser at prisene på Gibson har økt betraktelig, det samme har bruktprisene på Finn. Før kunne man lett få en SG (faded etc.) helt nedi 4-4500,- brukt og Les Paul Studios fra 4500,- og oppover.
      Er mye på Finn og kikker, og finner ikke noe under 6500,- ish. Hvor mye må jeg forvente å betale for en Gibson SG (Faded, Tribute) eller Les Paul (Studio, Tribute) ?
      Jeg har et MAKS budsjett på 5000,-
    • Av tjukknyggis
      Heisann! Eg har ein Fender Roland Stratocaster VG G-5 i fargen svart/kvit. Eg tenkte å selge denne gitaren. Eg kjøpte den ny for ca 8 år sidan og betalte rundt 17-18.000kr. Gitaren har kun blitt brukt eit par gongar og er derfor heilt strøken og uten riper og bruksmerker. Det eg da lurer på er kor mykje er gitaren verdt i dag, kva pris bør eg legge den ut for? På forhand takk!

• Av andreas.espolin
      Made in USA: American Special med Fender N3 pickups, locking tuners og EQ-boost. Flott gitar som funker til alt fra country twang til rock’n’roll. Kommer med solid hardcase. Kjøpt i 2015. Strenger er av pga rens og rengjøring. Kan byttes evt byttes i andre gitarer i samme prisklasse! Ser primært etter Gibson Les Paul!
      Annonse på Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=174693152
      Selges for 8000kr

• Av Audun
      Gjort enda mer jobb på denne nå. Det er den første gitaren jeg har gjort båndarbeid på selv, så jeg har vært veldig forsiktig for ikke å ødelegge den. Jeg har nå filt og pusset ned høye bånd og pusset bort båndskjegg. I tillegg fikk denne Tonerider Alnico 4 pickups med CTS pots og Emerson PIO kondis ikke lenge etter jeg fikk den. Nå begynner den faktisk å bli virkelig bra!

• Siste aktive tråder

• Tusen takk for raskt svar! Skal prøve det. 
    • Du har sannsynligvis satt på strenger som har et annet spenn enn de som stod på fra før før. Stram festet til fjærene på baksiden eller sett i en fjær til hvis det fulgte med gitaren din, slik at du får samme spenn under som over.
    • Hei, jeg er ganske nybegynner på gitar, og lurer på i all verden som har skjedd her? Er det en måte å løse det på?
    • Roland Jazz chorus 120 (JC120) selges/byttes. De som kjenner til disse vet hvor gode disse er. Ampen er fra juli 2006. Ny pris på disse er i overkant av 14000,- Siden den ikke er så gammel, trenger man ikke å bekymre seg for at noe skal gå i stykker med det første (kontra å kjøpe en gammel fra 70-tallet). Av det jeg har lest om forskjellen på de eldre og de nye JC-120 (hvor av denne er en av de nye), er at de nye modellen har bedre distortion. Jeg kan skrive under på at dette eksemplaret ser og låter helt fantastisk. Fantastisk clean lyd (den beste man får), Chorus, Reverb, Vibrato og Distortion. Låter fantastisk på alt fra Stratocaster til Rhodes. Har selv prøvd den på begge. Footswitch medfølger! Ny pris på disse er i overkant av 14000,- Kan være behjelpelig med frakt!   Bilder kan sees I finn annonsen: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=192313524 
    • Vurderer og selge/bytte en Gibson Explorer Antique Natural fra 2018. Gitaren har en fantastisk sustain, resonans og er veldig dynamisk og spille på. Ekstremt behagelig mahogny hals. Må prøves! Følger med bevis og forsikring fra Gibson. Kommer selvfølgelig i original hardcase. Gitaren har to mindre hakk, men er ellers strøken. Se vedlagte bilder. Gitaren kan hentes/prøves i Oslo, men jeg kan også være behjelpelig med frakt. Gitaren kan også sendes. Bare å komme med bytteforslag! Byttes gjerne Gibson og Fender (gjerne eldre modeller). Men er også interessert i det meste av annet musikkutstyr Bilder kan sees I finn annonsen: https://www.finn.no/user/ads/admin.html?finnkode=192299903    
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.