Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Nyanskaffa Dr.Z RX Jr 18w topp ( Innser at eg må skaffe eit nytt kamera :) )

drzRXjr1.jpg

drzRXjr2.jpg

Akkurat fått plugga i gitaren og prøvd den, får komme tilbake med meir seinare - men har på følelsen at denne passa veldig godt til det eg har tenkt å bruke den til ;) Det fyrste eg har lagt merke til er iallefall at denne ampen støya nesten ingenting - passa meg perfekt ;)

Endret av gibson_sg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Roland Cube 60

Funker helt greit med VOX Tonelab og jeg er godt fornøyd med lyden. Så har jeg ikke prøvd noen andre amper da.

Det kan jeg også huske var mitt problem, det en ikke vet har en ikke vondt av ikke sant? Men så dro jeg til butikken og prøvde en FEnder Twin, en Deville og en Vox AC15C1. Jeg var i himmelen, spesielt da jeg prøvde Voxen. Bare reis til en gitarbutikk i nærheten og prøv alle ampene. Funker fett, og du får erfaring. Jeg har fremdeles en ROland Cube 30x som jeg har hatt siden jeg var liten, og den funker knall, men når du prøver noen av de andre vil du hoppe av glede! En AC30 med Blue Alnicos skal skaffes inn i heimen her i nærmeste fremtid :)

MVH Adrian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

post-11314-0-06129500-1340091888_thumb.j

post-11314-0-58893600-1340091929_thumb.j

Mesa Stilletto Deuce 2 er hovedforsterker. Meget anvendelig 4 x EL34, 2 kanaler med 3 temmelig ulike modes på hver kanal. Det eneste som er litt dumt er at man ikke kan skifte mellom de ulike modesene vha footswitch. Men den låter helt rått. Bruker Recto 4x12 lukket kabinett til denne.

Engl Gigmaster 30 som hjemmeforsterker, 2xEL84. Hadde den dog med meg på en liten Gig i helgen, den låter veldig kult så lenge man ikke har behov for mye clean headroom.

Ønske: Bogner Ecstacy 20th Anniversary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fin!

Takker. Brukte den på en live-gig for første gang i helga - den låter knall på lavt volum og på øvingslokalet, men når den fikk virkelig rom til å puste!!! Mange som komenterte gitarlyden etterpå også. Dette er en stayer! Må ha meg ett matchende kabinett etter hvert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

har for øyeblikket en morgan gx15r, generelt en veldig dårlig forsterker :/ får ikkje fin clean lyd av den, tør nesten ikke snakke om vrendgen!

kopi av en av de billigeste fender forsterkerene ...

MEN bestilte meg ny amp idag! :D

venter på en blackheart handsome devil 15 w comobo! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt (testet først igår) så digger jeg den. Selv om det ikke er hundrevis av tweaking-muligheter, så har den så sykt mye forskjellig toner man kan få. Det er ikke en amp hvor man bare setter alt 'noon', for denne har seriøst mye forskjellige lyder, og kan lett komme inn i Vox-territoriet om man vil (da er pull bright-switchen til god hjelp). Mye bass. Pull-bright switch som er supernyttig, og som med en White Falcon og litt reverb er en skikkelig klangmaskin! Har ikke fått cranka den ennå, ser fram til det!

Har forresten 6l6-rør i mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.