Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

Har litt forskjellige amper bla:

Bogner Shiva head med 2x4x12 Marshall 1960 Classic (m/greenbacks)

Bogner Mojado 1x12 combo

Telrad TGF 10/3

Marshall lead 20

Kustom Deep end 300 m/ 2x10 og 1x15 basstack

men i dag kom der en liten rakker i posten og den tror jeg får masse spilletid. Makan for en liten frekkas!

*bilde*

Kommer du til å bruke den live, eller har du en fast, ufravikelig rigg til det?

Edit: Er det forresten Bryne-Relic på den Straten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du til å bruke den live, eller har du en fast, ufravikelig rigg til det?

Edit: Er det forresten Bryne-Relic på den Straten? :P

Jeg kommer til å bruke den live med noen andre band jeg spiller i. Til "hovedbandet" går det i Bogner-stacket

Den er nok relicet hos noen som kan det litt bedre enn meg, MJT/Mark Jenny ;)

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bruke den live med noen andre band jeg spiller i. Til "hovedbandet" går det i Bogner-stacket

Den er nok relicet hos noen som kan det litt bedre enn meg, MJT/Mark Jenny ;)

Ooops! Håper ingen ble fornærmet nå.... :blush::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Min første amp var en Peavey rage 158 grei forsterker, med en fin clean lyd. spilte på denne i et år.

andre amåen min (som jeg spille på nå) er en Randall KH-120. Utrolig bra forsterker med en fet lyd (til transistor og være)

neste på listen er en Marshall 1959 slp, og muligens en Roland cube 80xl.

skal prøve og få lagt ut bilder snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min første amp var en Line6 Spider III. Spilte på denne en stund før jeg byttet amp med broren min til en Hiwatt g100/112r.

Så gjorde jeg en invistering av en ENGL Special Edition med 4x12 standard kabinett (ville ikke ha vintage 30, likte bedre lyden sammen med standard kabinettet). Denne ampen er helt knall! I mine øyne er det bare et fåtall amper som kan måle seg med denne (kanskje litt subjektivt, men men;P)Ser ikke ut til at denne blir byttet ut i nærmeste fremtid, denne har alt jeg trenger og mer til! Får komme et bilde av "riggen" min ved en seinere anledning hvis det er av interesse.

Endret av Munich
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg var så fornøyd med min Fender Mustang II at jeg solgte den, og har nå fått meg en Mustang III.

Den er 100 watt, og er noe enklere å editere på, har et stort display og enklere tilgang til de fleste parametere.

Ser nå ut som at man kan gjøre alle settinger fra selve ampen, ikke noen gjemte settinger som kun kan gjøres fra pc på denne!

Godt fornøyd, utrolig bra amp til 2400 kroner.

post-3965-0-27725200-1312923749_thumb.jp

post-3965-0-16824700-1312923754_thumb.jp

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny amp i dag:

Laney Cub Head

Har snust litt på forskjellige lavwattstopper i det siste og endte med denne. Har prøvd den litt i kveld og tror vi skal trives sammen.

Gleder meg til å teste på bandøving i morra.

15 watt og en innebygget attenuator på inngangen merket 1 watt. Nydelig rørtone på soveromsvolum!

Og den andre inputen? For de som måtte tvile..... 15 Rørwatt er jævlig høyt!

Enig! Flott forsterker for veldig lite penger - fant min med kabinett på sound1.no på tilbud for 3K.

Hadde en liten "gitarpause" noen uker nå, og når jeg slo på Laney'n i går ettermiddag ble jeg overrasket over den "harde" klangen.

Etter 10-15 minutt spilling på høyt nivå ble det bra igjen! Rørene måtte visst varmes skikkelig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.