Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja hoi! Funker flott det :) Kun det ASR-kabinetett ble litt mørkt, men ble bra når jeg fikk begge sammen :) Låt nærmest Marshallsk når jeg fyrte igang med Hells Bells gjennom en Vox Big Ben overdrive..Ampen er alt for høy til å få naturlig overdrive på øvingslokalet..iallefall med ørebetennelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fy søren dere folka har vært gjennom mye rart i løet av årene!

Amper jeg har hatt:

-Liten Marshall transistoramp fra tidlig 90-tallet som jeg ikke husker navnet på.

-Marshall Valvestate 8080: Hybrid forsterker. Hva skal jeg si? Den var grei tilbake på 90-tallet.

-Mesa Boogie Nomad 45 2x12: Knallforsterker, veldig allsidig, men jævlig tung!!

-Marshall jcm900 1x12: Veldig fin forsterker med grei clean lyd, til å være Marshall.

-Peavey liten transistorforsterker til hjemmeøving som låt egentlig bare dritt.

Amp jeg har nå:

-Hughes&Kettner Tubemeister 36 Head: Låter kjempebra. Sammen med Line 6 M13 er det drømmmeoppsettet, siden jeg kan kontrollere både effekter og amp kanal via M13. I tillegg, så kan ampen kobles direkte til PA anlegg takket Red Box funksjonen, dvs enda mindre å bære!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte denne hær får 2 dager siden takker for folk på forumet som anbefalte den nydelig lyd og fantastisk vreng elsker den.Denne ampen er forresten en Blackstar ht-20 combo

Gratulerer med en skikkelig value for money amp. Jeg har bittelillebroren HT-1R, men har prøvd både HT-5, HT-20 og HT-40 i butikk. De rocker, og de to sistnevnte har nok headroom til å låte bra på clean også. :) ISF-kontrollen er den lille prikken over i-en som gjør at du kan skru lyden akkurat dit du vil, og romklangen på disse er faktisk ganske så bra, selv om noen ikke liker at den er digital. Jeg synes den er konge.

Denne får du mye moro med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en skikkelig value for money amp. Jeg har bittelillebroren HT-1R, men har prøvd både HT-5, HT-20 og HT-40 i butikk. De rocker, og de to sistnevnte har nok headroom til å låte bra på clean også. :) ISF-kontrollen er den lille prikken over i-en som gjør at du kan skru lyden akkurat dit du vil, og romklangen på disse er faktisk ganske så bra, selv om noen ikke liker at den er digital. Jeg synes den er konge.

Denne får du mye moro med.

takk. Det håper jeg jeg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Divided by 13 FTR 37 er min amp om dagen!

Beste ampen jeg noen gang har vært borti. Brukte nesten et halvt år på å prøve en haug med amper, det var denne og en 65 Soho som sto igjen. Selv om Soho'en er en fantastisk amp, ble valget lett.

En fantastisk amp som låter både fint og fyldig. Alt jeg ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.