Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si at i går kveld fikk jeg hjemme en strøken Orange Rocker 30 Combo,....og kan ikke vente å bli ferdig med jobben,...kan ikke vente i det hele tatt.....kan ikke konsentrere meg om jobben,......jeg gleder meg som guttunge.

Endret av zed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Hadde en Rocker 30 topp før, det er virkelig en amp jeg kunne tenkt meg å eie igjen :)

Har du en (noenlunde) cleanboost liggende, så prøv å cranke cleankanalen, og smell på boosten. DET låter kanon det!

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Hadde en Rocker 30 topp før, det er virkelig en amp jeg kunne tenkt meg å eie igjen :)

Har du en (noenlunde) cleanboost liggende, så prøv å cranke cleankanalen, og smell på boosten. DET låter kanon det!

Jeg har ligende en MXR CAE Boost Line Driver,.......og en del OD pedaler,..... :D

Endret av zed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at i går kveld fikk jeg hjemme en strøken Orange Rocker 30 Combo,....og kan ikke vente å bli ferdig med jobben,...kan ikke vente i det hele tatt.....kan ikke konsentrere meg om jobben,......jeg gleder meg som guttunge.

En slik har jeg hatt før! Knallforsterkere! :D Kjøp deg en attenuator så er det mye mer gøy med den forsterkern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld spilte jeg en del på Rockeren, og det var kanon bra. Rockeren overaskende likte godt Boss delay pedaler DD-3 og DD-6, samt likte veeeeeldig bra Analogman Mini bicomp compresor, men av en eller annen årsak likte ikke noe særlig EHX Holy Grail reverbpedal,...det fungerte tja, bra med singlecoil men ikke med humbuckers. I dag etter jobben fortsetter med testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne lille tassen for noen dager siden, AMT Stonehead 50w transistor amp med 4 kanaler på 5kg :) Syntes den låter knall, booster den litt med ts9 for å tighte opp litt. Fant til og med en liten sminkekasse fra hu mor på loftet som den passer fint oppi, hardcase :D

post-3988-0-59653000-1364511088_thumb.jp

post-3988-0-40903900-1364511125_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Marlboro 50 w ,,, trur de stod på den,,, bråka nok o var tung o je liten ,,,,,

Marshall mg100 halv rigg læt gott til je prøvde ,,,,

Randall RH 100 halvrigg ,, som var møe feitere på overdriven ,, grymt lyd før å vare transistor,,

Marshall velvestate avt2000 275 ,, 150w med månge lyd varianter,,

Peavey Backstage 65w ok hjemme i stua iaf ,,

Marshall mg 10 KK ,, liten ting som brukes som lyd åt mp3 spiller,,,

ScN5uNO.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta med den andre ampen også da..

Harley Benton kabinettet ble byttet ut mot sønnens Trace Elliott 4x12, som var mitt tidligere....(Ombygd bass-kabinett)

Dette kabinettet er helt utrolig bra til hjemmebruk, veldig fyldig, men crisp og klar lyd! Når man ikke har bassist med seg er det veldig fint!

Ibanezen blir ganske puslete oppå der, men det viktige er at det låter veldig bra! Det er en Ibanez TSA-15H

DSC03841-800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.