Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Commander in chief - betcha can't play this


Straymond

Anbefalte innlegg

Har fjernet noen poster.

Vi stopper der. Det er snakk om en gitarist i denne tråden, og da bestemmer jeg at det er offtopic å diskutere om hun kan passe til å delta på andre aktiviteter eller ikke. Man trenger ikke poste offentlig alt man tenker inne i hodet sitt.

Så får det være så moraliserende, kjønnsløst og så videre som man bare ønsker. Det gir jeg ærlig talt blaffen i om noen synes er kjedelig.

Dette er en moderatorpost.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt mår en gjeng gamle gitargubber skal begynne å gi kles/image-tips til unge damer fordi de spiller gitar ?

Edit: er ellers enig ang spillinga. Har aldri helt skjønt denne hypen - hun når jo ikke Tina S til knærne ;-)

Endret av CarvinDC135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer like No command and mischief..

Forskjell på jantelov og en liten bit selvinnsikt.

Jeg går ikke rundt og kaller meg en shredder og det burde ikke hun heller, selv om hun prøver å fremstå som en.

Husker det var en episk FB tråd der en rekke kjente norske gitarister utalte seg etter frokostTV opptedenen hennes.

Morsom lesning der endel ikke la noe særlig i mellom :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva disse kostymene har med hverken gitarspill eller imagebygging å gjøre. Likeledes fant jeg Paul Gilberts opptrinn med Space Ship One noe merkelig (der Gilbert, Marco Minnemann og Kevin Dotson spiller i romdresser, bandet er godt men påkledning minner mest om å realisere en guttedrøm på en litt uforståelig måte).

Band i kostymer som fungerer er; Spinal Tap, Steel Panther. Kan være et resultat av å fylle førti ja. Hyggelig med attraktive kvinner som spiller gitar (deriblant Iron Maidens), denne damen har absolutt et potensiale. Men tror som sagt noe bedre veiledning er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på jantelov og en liten bit selvinnsikt.

Jeg går ikke rundt og kaller meg en shredder og det burde ikke hun heller, selv om hun prøver å fremstå som en.

Det er nok sakens kjerne. Hadde hun vært litt mer ydmyk ift. egne evner hadde vel ingen sagt så mye på det.

Når det er sagt, så er det viktig at hun benytter seg av mulighetene som byr seg, enten det er God Morgen Norge eller annet. Hvem ville vel ikke gjort det? Få sine 15-minutes of fame. Det dør kanskje fort ut og så er hun glemt, men da har hun i det minste noen spennende opplevelser og en historie å fortelle barnebarna sine. :)

I mellomtiden bør hun jo øve litt om hun vil leve opp til shredder-hypen, evt. tone ned det fokuset og kanskje heller prøve å lage noe god musikk? Det ville jeg gjort. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg fikk lære i mine yngre år er at det alltid er lurt å vite hva du spiller over. Blir ikke veldig imponert av at hun leser opp hva hun spiller, slikt mener jeg hun bør enten kunne eller kunne ta på sparket - ellers er det like greit å droppe det.

Ikke imponerende det der. Jeg har laget min egen bet you can play this, håper dere liker den like mye som den trådstarter startet:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hun har på sett og vis kommet ganske langt... Flere av partiene er tilnærmet godt spilt. Mulig hun gaper over litt for mye.

Men stemmen hennes er faktisk kurant;

https://youtu.be/kYCunJL7tKQ

Edit; har nå oppdatert kunnskapene om dette fenomenet noe. Damen (som er 23 år gammel) er datter av en operasangerinne, satser parallelt som singler/songwriter og har heldigvis også utgitt noe materiale med fuzzboksen på.

Dette kan kanskje forklare fascinasjon for kostymer (full opera/scenemundur), sangtalentet (som jeg vil anta er større enn gitartalentet om hun jobber litt med saken...) og hvorfor hun spiller inn videoer på taket av operaen med klassisk gitarist.

Edit 2; det er moren som er manager. Det er sannsynligvis der problemet ligger. Hun bør løsrive seg litt og ta mere grep om egen karriere.

Endret av skela
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg fikk lære i mine yngre år er at det alltid er lurt å vite hva du spiller over. Blir ikke veldig imponert av at hun leser opp hva hun spiller, slikt mener jeg hun bør enten kunne eller kunne ta på sparket - ellers er det like greit å droppe det.

Ikke imponerende det der. Jeg har laget min egen bet you can play this, håper dere liker den like mye som den trådstarter startet: https://www.youtube.com/watch?v=yXnbaf0OYHU

Best shit ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hun har på sett og vis kommet ganske langt... Flere av partiene er tilnærmet godt spilt. Mulig hun gaper over litt for mye.

Men stemmen hennes er faktisk kurant;

https://youtu.be/kYCunJL7tKQ

Edit; har nå oppdatert kunnskapene om dette fenomenet noe. Damen (som er 23 år gammel) er datter av en operasangerinne, satser parallelt som singler/songwriter og har heldigvis også utgitt noe materiale med fuzzboksen på.

Dette kan kanskje forklare fascinasjon for kostymer (full opera/scenemundur), sangtalentet (som jeg vil anta er større enn gitartalentet om hun jobber litt med saken...) og hvorfor hun spiller inn videoer på taket av operaen med klassisk gitarist.

Edit 2; det er moren som er manager. Det er sannsynligvis der problemet ligger. Hun bør løsrive seg litt og ta mere grep om egen karriere.

Satt også og googlet litt av fenomenet… men endte opp å se videoer av Tina S istedefor. Hun er like gammel som eldste gutten i huset. DET satte ting i perspektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.