Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Commander in chief - betcha can't play this


Straymond

Anbefalte innlegg

Det er jo alltid stas når en nordmann -eller dame deltar i en slik serie, spesielt når serien baserer seg på uovertruffen teknikk, tone og musikalsk sans.

Såeh.
Hadde dere tatt veddemålet?

Endret av Straymond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia hennes med å alltid spille med clean gitarlyd? Låter jo aldri bra.

Hun har vel lest en plass at det å spille kjapt og rent med clean er mer imponerende enn med masse vreng.

Også stoppet hun brått å lese, og henta gitaren.

Dette var ikke noe bra. Velger å tro at hun var uheldig med dette opptaket og/eller klarlyden.

Du har ikke sett "shreddinga" hun gjorde på god morgen norge, har du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun knuser meg i shredding, men har ikke falt helt for det jeg hørt fra henne så lang. Hører sure toner og litt halvveis ting her og der, men hun kan absolutt spille, og respekt for det kvinne eller ikke.

Ikke at jeg skal skryte på meg å klare bedre, shredding har aldri vært mitt fokus, men jeg kjenner folk som shredda bedre enn det der da de var 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner ikke sånn klassisk-musikk-inspirert-shredding snart å bli litt passé? Kjenner at det føles mer som støy enn musikk...

Og ang. nivået så er det nok mange på forumet her som er langt mer begavede gitarister enn dette.

Men, fuck janteloven; you go girl!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt annen musikk enn hva jeg spiller, men veldig imponerende. Mange hatere på dette forumet.

And for the record; "litt" lettere å høre hva som blir spilt gjennom en clean amp. Er vel litt av pointet med denne type video. <_<

Nei, Betcha Can't Play This-serien til GW har tradisjonelt vært flinkiser som har vist frem sinnsyke licks.

Commander in Chief sin er ikke annet enn pinlig sammenlignet med mye av de tidligere videoene i denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.