Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teleprosjektet, avstemning stengt.


CastorFiber

Teleprosjektet  

86 stemmer

  1. 1. Hva bør vi gjøre med forumgitaren?

    • Legge den ut til salg på forumet
      5
    • Gi den bort til Rockeverkstedet i Mandal
      40
    • Gi den bort til barneavdelingen på Ahus
      41
    • Gi den bort til YFL Norway
      0


Anbefalte innlegg

Da har Rockeverkstedet fått gitar og ekstrastashet fra Germaniumkid. Han og jeg var borte og møtte et lite band bestående av 12-13 åringer, og gitaren ble tatt i bruk med en gang.

Vi så ikke snurten av noen lokalaviser, de synes tydeligvis ikke dette var noen spesielt interessant sak!

Men det ble tatt noen bilder, vi får de nok lagt ut her snart, de blir også sendt til Lindesnes Avis.....

Rockeverkstedet takker så mye, og lover at gitaren skal bli brukt og tatt godt vare på!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig ok ting å gjøre, veldig moro når man ser hvordan det gleder de som blir "den utvalgte" og når vi kan se med egne øyne at gaven vil bli brukt!

Og kanskje media finner det mer interessant når det har blitt en juletradisjon over mange år!

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra! :D

Jeg foreslår at det settes i gang en form for "stafettpinne" og at målet er å skjenke en eller annen forening/institusjon med et instrument før jul hvert år.

Denne tråden gjør meg glad.

Nemlig. Og til evt neste runde har Askret ihvertfall en hals å starte med som ikke ble brukt denne gangen.

Endret av The Euphor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp deg litt med innlegget så det ble lettere å lese hvem som sier hva, Gubbe. :)

Jeg synes dette er en utmerket idé! En årlig gibort av en gitar er flott. Det er viktigere med utført handling enn at lokalavisa legger merke til det eller ikke. Stor respekt for det dere har fått til! Jeg vil gjerne bidra på en runde nummer to, dessverre er jeg inkompetent til å montere, men kan skaffe deler så snart det blir avklart hvilken type gitar det er snakk om. Å gå for en julestrat neste år er jo helt greit, men det får nesten bli opp til andre å bestemme. Det kan være greit å ha noen alternativer for mottaker også, eventuelt la de som donerer deler få nominere en verdig mottaker. Jo tidligere del blir donert, jo mer tid for den nominerte å få stemmer. Bare løse forslag, mange måter å gjøre dette på. :) Det viktigste er at det blir gjort! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et veldig kult prosjekt ja, og håper det kan gjentas.

Verdt å merke seg: ting tar tid. Selve "start"-tråden ble postet 24. april...!

Håper vi klarer noe lignende igjen, det finnes utvilsomt gitardeler til overs og god vilje i rikt monn blant oss, og det er godt å se!

Som ydmyk initiativtaker takker jeg erbødigst for alle bidrag og engasjerte innspill fra alle. En spesiell takk til Askret som gjorde gull av gråstein, og til CastorFiber som har holdt en administrativ og inspirerende hånd over prosjektet.

Gratulerer alle sammen!

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.