Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarfiklerens kosekasse


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Etter hvert som man blir eldre, innser man at livet har flere faser.

Jeg er ferdig med en av mine, nemlig gitarfikling.
Jeg er ikke så veldig glad i å selge ting på nettet, så derfor spør jeg her om en flyttekasse full av ting og tang kan være et salgsobjekt for folket her?
Jeg kunne jo ha solgt unna en og en ting, men det er faktisk ikke så fristende for meg. 
De tingene jeg har, er mer "billig skrot, men veldig mye av det" enn "Godbiter og fantastiske skatter fra det uåpnede skapet til bestefar".
Det er snakk om for eksempel pickups, type Epi, GFS, og så videre. Jeg har en god del verktøy, stort sett fra StewMac, et stratbyggesett (igjen rimelig) noen bøker om gitarbygging, potmetre av mer eller mindre kurant type, brytere, knotter, skruer,  beis, fillers, superfint slipepapir, brytere, nuts, diverse bånd, noe binding, og jeg kan holde på lenge.
For mange år siden var en forhandler innom her, og han utbrøt "Du har faen meg mere ting enn det jeg har i butikken".

Jeg er ikke ute etter å få inn en vanvittig sum, men det er for dumt å kjøre dette på søppelplassen. Jeg er ikke blakk, så jeg vil ha igjen litt for dette.

Før jeg bruker tid på å samle sammen og ta bilder, vil jeg gjerne vite om dette er en kurant måte å selge ting på. Hvis jeg ikke får noen svar, får jeg finne andre måter å kvitte meg med alle disse tingene på.

Svar i tråden, eller PM. Uforpliktende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.