Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teleprosjektet, avstemning stengt.


CastorFiber

Teleprosjektet  

86 stemmer

  1. 1. Hva bør vi gjøre med forumgitaren?

    • Legge den ut til salg på forumet
      5
    • Gi den bort til Rockeverkstedet i Mandal
      40
    • Gi den bort til barneavdelingen på Ahus
      41
    • Gi den bort til YFL Norway
      0


Anbefalte innlegg

Da ser det ut som om de fleste som vil mene noe har gjort det.

Derfor lager jeg en avstemning i morgen med forslagene som har kommet inn,og så kan dere stemme.

Jeg lover ikke at vi slavisk kommer til å velge det som "vinner", da jeg synes at de som har biidratt mest, Askret og Gubbe skal ha vetorett..Kjenner jeg de to rett,blir ikke avgjørelsen så veldig annerledes enn resultatet av avstemningen.

..

Dødt løp så langt ja! Kan jo bli morsomt å se hva som skjer når to mann har vetorett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det ser ut i dag, ser det ut som om vetoretten og dobbeltstemmer fra de som virkelig har bidratt mest blir avgjørende.
Det viktigste er jo at gitaren kommer i bruk, og at den blir brukt til å lage musikk så lenge som mulig. Jeg mener jo noe, men synes det er smartest å holde kjeft, for en gangs skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er gode formål. Rockeverksted for ungdom og mennesker med psykisk utviklingshemming og musikk med barn på sykehus.

For å komme med litt tilleggsinfo om A-hus så er det snakk om musikkterapi med de aller svakeste pasientene - de som er der på langtidsopphold (i stor grad barn med kreftdiagnoser som har sykehuset som "hjem" i lengre og sammenhengende perioder, men også ungdom med spisevegring). For veldig mange av disse pasientene blir musikkterapitimene en kjærkommen avveksling fra sykehushverdagen.

http://forskning.no/kreft-musikk/2014/11/lindrer-musikkterapi-bivirkninger-av-cellegift

Det sagt, så er jeg på "hjemmebane" uansett om det er Rockeverkstedet eller A-hus som "vinner". Har erfaring fra begge arenaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.