Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Prøv Mussorgsky eller Prokofiev, det var metal i sin tid:

Spill høyt! Mektige saker!

Får alltid gåsehud når jeg hører Leoncavallis Vesti La Giubba:

Ingenting galt med klassisk musikk! Digger sjøl myyyyye. Dance of Knights av Prokofiev er jo .. Selv Necrophagist inkluderte sitat derfra i Only Ash Remains :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gnome: :D :D :D Frekk bluse på han skinna fyren!

Selvhøytidelighet er for pyser. Nå som jeg er gammel, og ikke kan spille gitar lenger, så må man jo bare prøve å ha det så gøy som mulig :P

Absolutt fantasisk. Veldig bra at Gluke lånte bort stua si til opptaket! Lettere homoerotisk er det jo, men det tåler man selvsagt. Hvordan ordnet du trikset der pianoet fortsatte og spille fra rundt 4.00 uten av du satt ved det?

Er vel ikke akkurat i stua hans, men det er ungdomsarbeid vi begge har vært involvert i, med et par generasjoners mellomrom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Judas til Lady Gaga. Pokerface går også ann. NB: Må ha mye bass og spille musikken høyt, ellers funker det ikke.

Og til alle Lady Gaga haters: Hun lager og produserer musikken sin selv, i motsetning til f.eks resten av søpla (Britney, Bieber...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på den selv, Jeg går ganske høylydt ut å proklamerer at The Who er et av mine favorittband til vanlig, så... Burde jeg skamme meg?

Over helgen så har jeg lært at Sabaton er visst det nye populære å hate, så jeg får plassere de her inne :P

men jo, Hva er det jeg har.. Lisa Ekdahl og Cat Stevens, tror egentlig ikke jeg har så mye å komme med i denne tråden. Manowar og Meat loaf? :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh wtf? The Who, Rainbow og Iggy - guilty pleasures? Er det bare meg eller er det noe som skurrer VELDIG her?

Guilty for min generasjon, som bare hører på skvip! Vet ikke om det er merklig og høre på Iggy, The who, osv.. Når man til vanlig hører på In flames/Metallica, osv..

Men men, Prøver bare å poste på noen tråder her.. MEn, virker som de meste kjenner hverandre eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.