Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

jeg er og stor fan av Manowar og Meat Loaf, noe som visstnok er så harry at det ikke er lov, ikke at jeg ser hvorfor. Og så er det noen som reagerer på at jeg er stor Boston-fan.

Martin, kul/harry-skalaen er en sirkel, og Manowar er så harry at det er på toppen av kulhetsskalaen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tracey Chapman, Alanis Morisette"........

Akkurat dette er nesten utenfor min fatteevne..

Disse to er blant de få jeg faktisk hater så mye at jeg vurderer å knuse radioen hver gang de kommer på.

Er akkurat som overlevelsesinnstinktet mitt slår inn når jeg hører de.

Eneste jeg kommer på som kan være verre er Macy Gray.

Tracy Chapman, Alanis Morisette og Macy Gray er musikk jeg hater, som jeg tør å innrømme at jeg hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette er nesten utenfor min fatteevne..

Disse to er blant de få jeg faktisk hater så mye at jeg vurderer å knuse radioen hver gang de kommer på.

Er akkurat som overlevelsesinnstinktet mitt slår inn når jeg hører de.

Eneste jeg kommer på som kan være verre er Macy Gray.

Tracy Chapman, Alanis Morisette og Macy Gray er musikk jeg hater, som jeg tør å innrømme at jeg hater.

Deg om det, ikke at jeg har mer ett best of Tracy Chapman, 2 Alanis morisette album og ikke liker mer en 2 sanger, men fremdeles... :P Bare rage alt det passer deg du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare rage alt det passer deg du :P"

Nais! ;)

Når jeg tenker meg om hater jeg også musikken til Maria Mena, Ane Brun (og søstra hennes med loopern), Vassendgutane, Halvdan Sivertsen, Skrillex, den nye ali kaffe-låta..

Ellers: fiskeboller, betasuppe, ledninger, masing, lukta av stekt morrpølse, grandiosa, dårlig verktøy, klesbutikker, fotball,

mobbing, tjuveri, drittunger, svettiser, religioner og han programlederen med haka på norge rundt.

(ikke av hele mitt hjerte, men til en viss grad. Akkurat så mye at jeg gidder å skrive det.)

On topic: Liker Jim Reeves, Elvis, Bjøro Håland, Rage against the machine, Bjørn Eidsvåg..

Endret av ØysteinV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.