Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Har blit hetsa på face etter spotify lista mi kom opp med andrea bocelli :( Får også en del stygge blikk hvis jeg hører på klassiskmusik :L

Prøv Mussorgsky eller Prokofiev, det var metal i sin tid:

Spill høyt! Mektige saker!

Får alltid gåsehud når jeg hører Leoncavallis Vesti La Giubba:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Europe- Last Look At Eden!!! Fra puddelrock på 80-tallet til steike bra tung rock i dag (de 3 siste skivene er jævlig bra, men spesielt den siste), og John Norum er en av de mest presise og smakfulle hard rock gitarister vi har i dag. Han blåser sin landsmann Malmsteen av scenen så det holder i "smakfullhet"! Smakfulle soloer og sinnsykt bra riffs! At Europe blåste Whitesnake av scenen her i Trondheim for et par-tre år siden gjør jo ikke saken noe "sämre", og (AUUUUDUUUNNN) Teodor Tuff var faktisk langt mer interessant enn Whitesnake de også!! Er spent på den neste studioskiva til Europe. De har virkelig noe å følge opp!

2. Åge og Sambandet! Sikkert ikke såpopulært blandt "forståsegpåere", men at Sambandet er et av Norges beste rockeband gjennom tidene er det etter min mening ikke tvil om. Gunnar Pedersen kan spille skjorta av nesten hvem som helst!!! Mannen snakker jo med gitaren!!! Soloen på Dekksgutten er rett og slett genial!

3. UFO fra Fosen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Europe- Last Look At Eden!!! Fra puddelrock på 80-tallet til steike bra tung rock i dag (de 3 siste skivene er jævlig bra, men spesielt den siste), og John Norum er en av de mest presise og smakfulle hard rock gitarister vi har i dag. Han blåser sin landsmann Malmsteen av scenen så det holder i "smakfullhet"! Smakfulle soloer og sinnsykt bra riffs! At Europe blåste Whitesnake av scenen her i Trondheim for et par-tre år siden gjør jo ikke saken noe "sämre", og (AUUUUDUUUNNN) Teodor Tuff var faktisk langt mer interessant enn Whitesnake de også!! Er spent på den neste studioskiva til Europe. De har virkelig noe å følge opp!

2. Åge og Sambandet! Sikkert ikke såpopulært blandt "forståsegpåere", men at Sambandet er et av Norges beste rockeband gjennom tidene er det etter min mening ikke tvil om. Gunnar Pedersen kan spille skjorta av nesten hvem som helst!!! Mannen snakker jo med gitaren!!! Soloen på Dekksgutten er rett og slett genial!

3. UFO fra Fosen!

Fin liste over "guilty pleasures" det der.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg og en kompis har en ganske stor interesse for å kunne spille klissete kjærlighetslåter. Han synger ganske bra, og jeg kan piano, så da blir det jo fort at Chicago, Richard Marx, Bryan Adams, Heart og Tommy Nilsson finner veien til repartoaret

Svette klisjéer (spotify link)

Når man da også har litt tid til overs på en sommerleir, og har husket å ta med lydkortet sitt så kan man jo også finne på å lage ting som dette (merk stikkord som begrenset tid ol. gjelder her :P):

http://folk.uio.no/emilkm/diverse/Can%27t%20fight%20this%20feeling.mp3

og ikke minst

Denne har ingen av dere sett, bare så det er sagt. Er mulig at Gluke kjenner seg igjen enkelte (geografiske) steder her?

Endret av Gnome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis har en ganske stor interesse for å kunne spille klissete kjærlighetslåter. Han synger ganske bra, og jeg kan piano, så da blir det jo fort at Chicago, Richard Marx, Bryan Adams, Heart og Tommy Nilsson finner veien til repartoaret

Svette klisjéer (spotify link)

*snip

Denne har ingen av dere sett, bare så det er sagt. Er mulig at Gluke kjenner seg igjen enkelte (geografiske) steder her?

Absolutt fantasisk. Veldig bra at Gluke lånte bort stua si til opptaket! Lettere homoerotisk er det jo, men det tåler man selvsagt. Hvordan ordnet du trikset der pianoet fortsatte og spille fra rundt 4.00 uten av du satt ved det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.