Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Musikk jeg hører på, men som jeg ikke kan ta ansvar for med mindre noen vet at jeg ikke likte de før noen turte å spørre andre som liker ting jeg ikke liker på et tidligere tidspunkt.. :)

Hva med tråden : 'Musikk du liker ?'

Jeg skjønner ikke greia med alle disse merkelige formuleringene.. Man liker vel hva man liker ? Med mindre du er 14 og innbiller deg at du har et "image" å ta vare på..

Du trenger ikke vært 14 for å måtte ivareta et image, du kan like gjerne være 16 som meg, eller 30 for den saks skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Du trenger ikke vært 14 for å måtte ivareta et image, du kan like gjerne være 16 som meg, eller 30 for den saks skyld :)

Med mindre du er en offentlig kjent person i underholdningsbransjen så er "image" noe de fleste ikke har tid, eller ser noen mening i å drive med. Du er den du er på godt og vondt, Folk rundt deg gjennomskuer jo dette skuespillet uansett, så poenget faller liksom litt bort for de fleste..

Poenget er jo at man helst skal finne ut litt om hvem man egentlig er i tenårene, har du ikke kommet til i alle fall en delvis konklusjon når du er 30 så sliter du.

Endret av Greener
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du er en offentlig kjent person i underholdningsbransjen så er "image" noe de fleste ikke har tid, eller ser noen mening i å drive med. Du er den du er på godt og vondt, Folk rundt deg gjennomskuer jo dette skuespillet uansett, så poenget faller liksom litt bort for de fleste..

Poenget er jo at man helst skal finne ut litt om hvem man egentlig er i tenårene, har du ikke kommet til i alle fall en delvis konklusjon når du er 30 så sliter du.

Hehe, kloke ord det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jason mraz, john frusciante, MIKA, jack johnson, queen, bob marley og ziggy marley.

Liker dem veldig godt selv om jeg til er mer innenfor hard rock, metal sjangeren

Pluss:

Når jeg leser harry potter må jeg høre harry potter soundtracks o.l.

NÅr jeg leser noe som helst som inneholder middelalderen så blir det orkester til the killers..

Endret av Putekrig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det blir mottatt her, men jeg liker jo (etter en del undervisning i det etc) en del klassisk.

Dette minimalist-stykket av Philip kan være relativt slitsomt.. men om man blir vandt til det havner man nesten i en rar transe. Sovna nesten i musikkhistorie-timen til denne komposisjonen, det var ikke så værst det! hehe

http://www.youtube.com/watch?v=uYLHRdgdnKk

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.