Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Det er ikke sikkert Justin Bieber er en bedre musiker enn de fleste på dette forumet, men det er ingen her som har klart å gjøre så mange sanger av hans standard så populære. Men det aller største talentet hans er at han er søt da. <3

Se dokumentarfilmen!

Å gjøre sanger populære har ingenting med musiker å gjøre. Han håndterer instrumenter veldig bra, på en musikalsk måte og er bl. annet en dritgod trommis!

Men jeg tror det er for mange tøffe rockere her inne til å innse det, så man taler for døve ører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dokumentarfilmen!

Å gjøre sanger populære har ingenting med musiker å gjøre. Han håndterer instrumenter veldig bra, på en musikalsk måte og er bl. annet en dritgod trommis!

Men jeg tror det er for mange tøffe rockere her inne til å innse det, så man taler for døve ører :P

Jeg veit ikke hvor god han er til å spille, men han synger ikke så verst, og de som sier de mener noe annet lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg kan ikke fordra musikken til Justin Bieber, men at han kan synge er ikke til å komme bort fra. Jeg så et intervju Fredrik Skavlan hadde med ham, og da sang han noe soul-greier a cappella, og han synger meget bra!

Hvorvidt han har andre talenter innenfor musikk har jeg ingen anelse om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at veldig mange av dagens verdens største band rett og slett var utrolig heldig med "gjennomslagstidspunktet" sitt. Det er ikke å legge under en stol på noen som helst måte. I Mötley Crue var absolutt ingen av de noen særlig til musikere i starten. Just sayin'..

Vær vennlig å ikke antyd at noen i Crue er særlig musikalske... De ble løftet opp på like linje med Bieber i sin tid. Å høre Mick Mars lire en gitarsolo er vel bevis nok. Det meste av gitararbeid på de senere platene ble vel gjort av div. studiomusikere også.

Når det gjelder denne Bieber, kan vi vel bare være enig om at han er ekstremt populær blant forholdsvis unge hunkjønn, og sikkert en like dyktig musiker som de fleste av oss her inne.

On to the next! Jeg digger Whitesnake slik de bar da de enda var et bluesrockband. Slå den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel akkurat det jeg skulle frem til Audun. At tidspunktet for gjennomslag eller.. hva du nå enn skal kalle det hadde alt å si for et eller annet megaband i dag. Talent eller ei. Var vel hovedsaklig rettet til adlinic sin kommentar om "Tror dere virkelig at det er mulig å bli så stor uten talent på noe som helst plan? Fortell meg hva deres teori er." - Bare uten at jeg var flink nok forumist til å quote godt nok. :P

Endret av Nameless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun: Stikk og se en Møttli-konsert, og kom til meg etterpå og si at det ikke er en FØKKINGS grisetight rytmeseksjon...

Ok. Innrømmer at den kommentaren var litt i drøyeste laget, men det var et forsøk på et poeng. Det skulle jo forresten bare mangle om ikke de er tight også med såpass mange år sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.