Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Jeg må si meg enig med Troll og Øystein her gitt! Toploader sin Dancing in the Moonlight er en utrolig herlig låt!

Ellers skal jeg ikke svare noe mer på denne tråden, for jeg kunne sikkert fylt et A4-ark med artister jeg digger som kunne vært i denne tråden. Kjenner egentlig jeg er glad jeg ikke er sånn hipstergitarist som absolutt skal hate alt som er fengende, folkelig og morsomt. Var på konsert med Postgirobygget i helga og koste meg. God stemning og god musikk fra utrolig dyktige musikere!

Ellers er Green Day et av mine absolutte favorittband, selv om det vel kanskje ikke er "godkjent" av de fleste gitarister. Elsker det gamle, og elsker det nye, og gleder meg som en unge til å se American Idiot-musikalen i London i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis har en ganske stor interesse for å kunne spille klissete kjærlighetslåter. Han synger ganske bra, og jeg kan piano, så da blir det jo fort at Chicago, Richard Marx, Bryan Adams, Heart og Tommy Nilsson finner veien til repartoaret

Svette klisjéer (spotify link)

Når man da også har litt tid til overs på en sommerleir, og har husket å ta med lydkortet sitt så kan man jo også finne på å lage ting som dette (merk stikkord som begrenset tid ol. gjelder her :P):

http://folk.uio.no/emilkm/diverse/Can%27t%20fight%20this%20feeling.mp3

og ikke minst

Denne har ingen av dere sett, bare så det er sagt. Er mulig at Gluke kjenner seg igjen enkelte (geografiske) steder her?

Morsomt å se at det er andre som har vært på Verket her. :) Flygelet i Hvitesalen ble okkupert i perioder mens jeg gikk der ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kommen med noen, jeg også. Dette er låter jeg plukker fram fra tid til annet, av en eller annen grunn.

Denne på grunn av stemmen på damen, men det skjønner du kanskje ikke hvis du bare hører på noen sekunder. Hør hele! Gidder du ikke, så start på 3.15 :

Denne, rett og slett på grunn av bassen. Ikke fordi det er så bra spilt, men fordi det er så fet lyd. Krever en skikkelig sub, uten det bør du helst hoppe over den. :

Og så denne, da. Cheesy, ja, men jeg skulle ønske jeg fikk spille med en slik blåserekke en gang i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.