Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Har blit hetsa på face etter spotify lista mi kom opp med andrea bocelli :( Får også en del stygge blikk hvis jeg hører på klassiskmusik :L

Bocelli er tvilsomt, men å få stygge blikk for å høre på klassisk? Høres ut som du trenger å skifte ut vennegjengen din, IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Cash og Øystein Sunde?

Eller er jeg kanskje fra feil generasjon eller noe?

Ingen som har sagt noe om at Cash og Sunde er galt. Tror mange er enig om at begge disse karene fortjener stor anerkjennelse selv om de er av en eldre årgang. Jeg har hvert fall satt pris på musikken deres i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper noen bare har misforstått tråden litt. Cash og Sunde er gamle helter som ruller ut av høytaleren her støtt og stadig. Herb Alpert er litt mere udda men passer fint til husvask ^_^

Mange fra min generasjon husker nok de idiotiske stridighetene mellom "køntri"-folk og "oss andre", de var dessverre vanlige, og er det kanskje ennå. Denne striden ble jo ypperlig parodiert i den første Blues Brothers-filmen av saloon-eieren (eller var det dama hans?), som på spørsmål om hva slags musikk det spilles der i gården, svarer at der i gården spiller de "both kinds, country AND western".

Selv har jeg alltid likt bare én sjanger musikk. Den andre sjangeren gidder jeg ikke høre på om jeg kan slippe. Men mine sjangre er annerledes: GOD og DÅRLIG musikk. ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.