Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk du LIKER, som du tør innrømme at du liker?


William S.S.

Anbefalte innlegg

Aner ikke hvordan det blir mottatt her, men jeg liker jo (etter en del undervisning i det etc) en del klassisk.

Dette minimalist-stykket av Philip kan være relativt slitsomt.. men om man blir vandt til det havner man nesten i en rar transe. Sovna nesten i musikkhistorie-timen til denne komposisjonen, det var ikke så værst det! hehe

http://www.youtube.com/watch?v=uYLHRdgdnKk

For noe bråk... Skikkelig rotete var det :blink: Jeg liker noen klassiske stykker jeg også, men ikke dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ELSKER skikkelig trist, filosofisk musikk. Jeg blir gladtrist av å høre på slikt. Det går mye i indie/folk, som f. eks. Iron And Wine, Bon Iver, The Tallest Man On Earth, men også Elliott Smith (tragisk trist musikk), John Frusciante og Ben Howard.

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg digger metallica, iron maiden, slayer, avenged sevenfold, bullet for my valentine, warbringer, volbeat, escape to fate, system of a down og mangen flere band!

Jeg tror meningen med denne tråden var å fortelle hvilken musikk du hører på som folk ikke hadde forventet seg/ musikk du er litt flau over at du liker. Det var slik jeg oppfattet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være en av tydeligvis svært få som synes at One Hot Minute er den beste RHCP-plata. Mye bedre enn alt rælet den gruppa har gitt ut etterpå.

Takk. På høyde med BSSM, men så annerledes at de ikke kan sammenlignes. Fantastisk plate som jeg tror er 'glemt'.... Deep kick og transcendence, for noen låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det blir mottatt her, men jeg liker jo (etter en del undervisning i det etc) en del klassisk. Dette minimalist-stykket av Philip kan være relativt slitsomt.. men om man blir vandt til det havner man nesten i en rar transe. Sovna nesten i musikkhistorie-timen til denne komposisjonen, det var ikke så værst det! hehe http://www.youtube.com/watch?v=uYLHRdgdnKk

Glass er konge! Her er noe som er litt roligere.

Og noe som er enda mer slitsomt enn det du posta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Hva har jeg å komme med da? Tracey Chapman, Alanis Morisette, første albumet til Volbeat.. jeg er og stor fan av Manowar og Meat Loaf, noe som visstnok er så harry at det ikke er lov, ikke at jeg ser hvorfor. Og så er det noen som reagerer på at jeg er stor Boston-fan.

Vel, Det som plager andre med min persona er vel egentlig ikke MITT problem, er det? :P

edit:

oh, hey! Flere: Metallica's Load og Reload, Megadeth's Risk, den "kjipe" perioden til RHCP...

Men ingenting av dette er noe jeg skammer meg over, så... :P

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.