Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Nei"-gitarer og deres turn-offs...


GummiTZ

Anbefalte innlegg

Tyler har fete headstocker! Er det noe jeg bryr meg lite om på en gitar er det hvordan headstocken ser ut, og da er det ekstra fett nÃ¥r den er herlig rar.

Ellers føler jeg at jeg godtar mer av fenderish gitarer, jazzmastere, mustanger, telecastere, elt slikt er fett fordi det ser litt rart ut og oser av attitude, samtidig som det selvfølgelig låter fett. Liker vel også de litt "rare" gibsonene, melody maker, junior, faded DC, jeg synes rett og slett slike gitarer er rå ^_^

Rosa Jems, åttitalls shredderøkser med masse bilder på, og BC Richs skrekkdesigns derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Axcess-gitaren er bare så jævlig feit den, feiteste LP'en gibson har produsert ever! :ninja:

Enig, men i dette tilfellet syns jeg den må se seg slått av Gary Moore Siggen ;)

On topic: Helt svarte gitarer, spesielt superstrater. En svart strat kan du gjøre mye med, men for eksempel svarte RG'r er noe av det kjedligste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier bare Ibanez generelt jeg. Makan til stygge, ufasinerende, kjedelige og sjel-løse gitarer skal du lete lenge etter. Ville tatt en Razorback foran en Ibanez nÃ¥r som helst.

Ah, jeg blir glad når jeg kan legge til nye brukere på listen over folk som virkelig har øynene åpne. :D Men det er jo sant, Ibanez har jo fått kritikk for å lage gitarer som er så og si identiske på papiret med Gibson LP og Strat. Kan jo godt skjønne at du ikke liker noe av det. :lol: Kan si det igjen. Skader ikke å ha egne meninger, langt ifra, men gjør deg selv en tjeneste ved å finne ut hva du egentlig mener, så du ikke fremstår som en komplett idiot, som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.