Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Nice!

EDIT: Ser eg formulerte meg litt teit mtp ditt innlegg, GummiTZ. Meinte meir at grunnen til at limet ikkje løsnar, kanskje er FORDI du får mindre slark. Ikkje meininga å vere ein ass. :)

Endret av Telemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi påskbumpar den här med ett ändå mer portabelt brett än mitt gamla. Bara en sån vanlig cd/DVD-pärm med ditsatt kardborretejp..

Så här ser det ut hopslaget..

IMG_2966-red.jpg

.. och vips fillibabba så slår man upp det och så har man trådlöst, tuner och EQ (används när solos ska kickas in) och plats för strängar, plektrum och setlista. Litt som ett påskägg :) .

IMG_2967_red.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har gjort om på mitt, nå ser det slik ut:

Arion stage tuner

Joyo Vintage phaser

Voodoo Lab Sparkle driv

T-rex Mudhoney

EHX big muff

Joyo Digital chorus

Joyo Digital delay (høres veldig analog ut!)

Rocktron cyborg digital delay

Marshall reflector reverb

Dette er ofte koblet sammen med Boss RC-300, men bruker det også ofte rett inn i ampen. Ut i fra Loopern så har jeg en expression pedal av merket rocktron. Som dere ser på bildet Har jeg også en A/B switch, en danelectro pedal som er ræva og en Octaver som jeg ikke er fornøyd med.

DSC01129.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

41091.jpg

Ikke noe spesielt, men en setup jeg har slått meg til ro med så langt. AC-Boosteren henger i en tynn tråd, og vil nok ryke til fordel for en Voodoo Lab Sparkle Drive MOD. Den observante leser har sett at brettet er i manko på en DejáVibe, og den kommer så fort jeg får nye plugger til å lage patch-kabler. I tillegg ser dere at jeg har reservert plass til en wah-wah, sånn halvveis. Kommer sikkert en gang i 2025.

Endret av GHalvorsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt øving og gig brett

Rmc wah

BK butler tube driver

Bjf honey bee

Gollmer fat dist

Boss metalizer

Electro harmonix small Stone

Mad proffesor electric blue chorus

Gollmer 60's trem

Boss re-20 space echo

Kvalitet!

Har også dratt frem Fat Disten i det siste. Den ble til gullbelagt gull i kombinasjon med Tonatorpedalen. Har alltid synes at den har vært litt hul i lyden, men dette var lett å justere med Tonatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vurderer å bestille en PP2+. Hvilke kabler er med? Standardkabler skjønner jeg, men trenger en til å kjøre 2 utganger til en 18V pedal, samt en til en 12V med positiv senter((?) motsatt av normalen...). Muligens også en 9V med positiv(?) senter..

Er noe av dette med i pakken? Greit å evt. få bestilt med det man trenger med det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke PP2+ kommer standard med voltage double adapter. Skjønner ikke helt hvorfor PP2+ er så populær. Gikk for en Carl Martin Pro Power nylig som både er rimeligere og leverer mer juice pr utgang. Med mindre du trenger SAG eller courtesy outlet på PP2+ anbefaler jeg at du kikker på Pro Power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.