Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Revidert utgave, fått inn en Nova Delay og foreløpig ut med SD-1:

img0326f.jpg

Signalet går: TU-2 - Wah - Cool Cat Drive - T-Rex Mudhoney - Danelectro Chicken Salad - Phase 90 - EA Tremolo - Nova Delay - DD-3

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tuneren ryker nok til fordel for en BB preamp, men er rimelig fornøyd ellers :)

IMG_0119.jpg

For de som ikke er rakettforskere, så går signalet som følger:

Wha --> Tuner --> Nova System eller Wha --> Tuner --> Amp (med Novaen i loopen).

Endret av metalhead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt pedalbrett består av:

Pete Cornish G-2

Eventide Modfactor

Eventide Timefactor

T-Rex Replica

Boss TU-2 (?) den hvite dingsen iallefall

VoodoLab Strømforsyning

Roland GFC-50 midibrett

Det blir knapt med plass på den største tonetrunken til T-Rex, så jeg har planer om å gå til anskaffelse av enda en tonetrunk.

Pedaler jeg har planer om å anskaffe før året er omme:

Eventide Space

Pete Cornish P-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt brett om dagen:

IMAG1411.jpg

Alt er stabla på en svartlakkert Ikea-bokhylle. Som dere ser er det ikke plass til strømforsyninga lenger, så må snart ty til noe skikkelig.

Litt varierende lengde på kabler og slikt er det også, så ser litt kaotisk ut i kabelavdelinga :P

Har begynt en stor utskiftningsprosess i effektverdenen min. Neste boks ut er Boss-Delayen. Skal erstatte den med en litt mer fancy analogdelay. Ellers er jeg ganske fornøyd, bortsett fra at jeg må bestille en haug med kabler i riktig lengde snart.. Er litt usikker på tremoloen, siden jeg ikke bruker den så alt for mye lenger (brukte den mer i gamle bandet..). Kan hende den erstattes med en Voodoo Lab Micro Vibe etter hvert.

Fra gitar til amp:

Dunlop CryBaby - Boss TU-2 Tuner - Håndbygd kompressorsak (kjøpt av Davidsen her på forumet) - T-Rex Twin Boost - Fulltone Fulldrive 2 Mosfet -- Voodoo Lab Proctavia - Electro Harmonix Stereo Pulsar Tremolo - Boss DD3 Digital Delay.

Forsynt av en T-Rex Fuel Tank.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_3466.jpg

Dette er "Floyd"-brettet mitt nå.

Signalrekkefølgen er Boss TU-2 -> Fuzz Face -> Crybaby (true-bypass og led-mod) -> Forest Green Compressor -> Big Muff -> Dunlop MXR GT-OD Overdrive -> Boss CE-5 -> Artec Resovibe (bare pga Money) -> Empress Vintage Modified Superdelay

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.