Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Kossoff skrev:

De har Truetone hos min lokale forhandler 😎. Må fort ha et brett også da. Noe stilig og nytt.

Perfekt! Jeg har Novo24, der passer QM6 og Peterson Strobostomp HD perfekt i bredden. Tipper det ligger altfor mange bilder og endringer av brettet mitt i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekka meg hjemmebrett. Kjøpte en slik Boss-koffert med plass til tre pedaler, fikk lirka inn en mini-phaser også. 
 

Oppsettet er ganske likt, mine tre «kjerne-pedaler» først; tuner, phaser og vreng. Så en delay til hjemmebruk, og en flanger i bandet.

F43D25FF-8A10-4753-97AE-9545AE0960E0.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Jeg har mye greier på gang. Trenger et brett som er ca 60*35 cm, som tåler litt reising, har plass til strøm på undersiden og som kan vare lenge. Jeg har hatt et T-rex-brett i sikkert 10-12 år nå som har vært veldig bra, men nå er det for lite. 

Hovedutfordreren så langt er Pedaltrain Novo 24, men jeg ønsker meg jo selvsagt noen førstehåndserfaringer fra folk som ikke skal selge meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kossoff skrev:

Det ser jo veldig fint ut! Kom det med en slags bag eller kasse?

Kom med en praktisk softbag. Kan se ut som bag eller kasse er ekstrautstyr. Jeg fikk hvertfall bag med min, kjøpte den brukt på finn 😊 

https://www.plekter.net/shop-online.php#!/Flight-cases-bags/c/27683779

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tredje revisjon så langt i år… prøvde nedskalere men endte opp med ett par ekstra pedaler og trådløs 🤷🏼
Må skaffe meg en softbag tror jeg. Tungt å dra på denne med hardcase ettersom alderen gjør sitt innhogg…

https://www.instagram.com/p/CZoCP08sH6Z/?utm_medium=copy_link

D8A9452F-1EF9-4BFE-9A14-4AACE722DA3F.jpeg

Endret av Griffin
  • Liker 3
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.