Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Black Forest er veldig kul.

Den er egentlig veldig allsidig, og kan brukes til alt fra en slags clean-boost til stonerfuzz.

Men den låter veldig skittent, så ikke noe jeg ville satsa på om jeg skulle hatt smooth bluesvreng, men er konge som skranglevreng. :)

Liker looken på den, men skranglevreng er ikke det jeg ser etter nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på.. Jeg bruker i hvert fall ikke sinte og hårete vrengpedaler til blues.

Når det er sagt, så høres mye blues alt for likt ut...

Edit: forresten, er det bare meg som ser å osv i postene mine?

Endret av smnstd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg endelig pedalbrett! Selvbygg, selvsagt.

Et par bilder underveis (borring og lakkbeising gjort i går kveld, ingen bilder fra den prosessen):

Strips er kjekt:

201284_pedalbrett_strips.jpg

Borrelås er også kjekt, og ikke bare under hver pedal:

201284_pedalbrett_borrelaas.jpg

Ferdig!

201284_pedalbrett_ferdig.jpg

Ja, det er litt plass til overs, men jeg har allerede en kompressor på vei, samt at det nok blir en reverb eller en delay en gang. Ting er heller ikke plassert 100% sånn jeg vil ha det (av pedalene er det kun de fire til høyre som er festet til brettet, men jeg må bestille deler til patchekabler av custom lengde for å få ting slik jeg vil.

Uansett utrolig kjekt å slippe batterier og ad-hoc-oppkobling av pedaler. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut sarge! Driver og snekrer litt på pedalbrett selv og, men mangler ordentlig daisychain til power. Til patchekabel plugger så fulgte jeg rådet til Loztboy og handla en 20 pack fra orangecounty speaker repair. De ser veldig greie ut og tar liten plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut sarge! Driver og snekrer litt på pedalbrett selv og, men mangler ordentlig daisychain til power. Til patchekabel plugger så fulgte jeg rådet til Loztboy og handla en 20 pack fra orangecounty speaker repair. De ser veldig greie ut og tar liten plass.

Takker! :)

(Både for kompliment og tips)

Edit: Er det denne du kjøpte? http://www.speakerrepair.com/page/product/pandj-quarterinch/32-232x20.html

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der har du typen, de virka veldig greie har ikke lodda på de ennå. Lurer litt på kabeltype jeg og, men jeg tenkte å ofre noen lange som jeg har og satser på at det holder til mitt bruk ^_^

Hvordan bestilte du? Jeg får ikke valgt annet land enn USA når jeg forsøker å registrere en bruker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.