Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

pedalbrett


mojohead

Anbefalte innlegg

Slik ser mitt brett ut for tiden

2012812_pedalbrett-2012_web.jpg

Lurer meg på om jeg faktisk er i mål når det gjelder pedaljakten :)

Hihi, kan tenke meg at det er en deilig følelse. Kjempestilig brett, er det PT1? Wampler er rett og slett det feteste merket jeg har vært borti. Digger utseende, og lyden er helt fantastisk. Prototypen på hvordan en "boutiqe"-pedal skal låte. Har en Ego Compressor fra før, og skal skaffe meg Plexi-Drive og Plextortion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smooth. Synes om Wampleren?

Hva bruker du til strøm?

Takker. Liker Wampleren veldig godt. Kjører både distortion og vreng delen med lav drive. Distortion delen blir da litt mer type overdrive. Begge sammen passer perfekt til lead.

Under brettet ligger det en Carl Martin Pro Power

201286_pedalbrett-2012_juli_under_web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kan tenke meg at det er en deilig følelse. Kjempestilig brett, er det PT1? Wampler er rett og slett det feteste merket jeg har vært borti. Digger utseende, og lyden er helt fantastisk. Prototypen på hvordan en "boutiqe"-pedal skal låte. Har en Ego Compressor fra før, og skal skaffe meg Plexi-Drive og Plextortion.

Brettet er et PT-JR. Er enig med deg om at Wampler virker ut til å være kvalitet. Veldig fornøyd så langt hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt brett når jeg får kjøpt det jeg skal. Er i utlandet så får ikke tatt bilde, men kanskje dette duger?

PS: Ved siden av RV-5en skal det være en VOX VFS2 reverb og tremolo kontroll til min AC15 og en Corona Chorus ;)

post-11567-0-73056400-1344762667_thumb.p

Endret av AddiToll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-11659-0-82179300-1344782994_thumb.j

Dette er mitt flotte lille brett :D selve brettet ble bestilt fra USA, det er bare midlertidig... skal kjøpe noe skikkelige greier med en god strømforsyning til jul.

Rekkefølgen er som følger:

Boss tuner (TU-3) - Skal byttes ut med enten Korg Pitch black / T.C's PolyTune

Crybaby Wah GCB95

MXR Custum Audio Electronics Boost/Overdrive

Boss OD-3

så går det til Marshallen min og i effektsløyfen har jeg:

Boss DD-7 + Boss FS-5U til "Tap-Tempo" - Skal skaffe meg en fin Analog Delay i tillegg

Boss RC-3 (HATER å ha denne i signalkjeden så den plugges ut når den ikke brukes)

så er det marshall pedl 10001 til å bytte kanal på ampen

Har også en boss DS-2 som blir brukt en gang i blandt

Jeg har også planer om å skaffe meg en god Reverb, Flanger og Chorus ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er brettet mitt sålangt. Handla nettopp Wampler Plextortion og Plexi-Drive av Samuelin på forumet her. Kjempegode pedaler, spesielt Plexi-Drive. Nå blir det bestilling av Mogami-kabel og GLS plugger, og deretter lodding for alle penga. Blir nok en Ernie Ball VP Jr etterhvert også. :)

post-11567-0-63316700-1345383432_thumb.j

post-11567-0-16247900-1345383493_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.