Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk du _HATER_ ?


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trance, Techno, Rap, "Punk" (fjortisrock/pop-punk eller hva man skal kalle det.. Sånt som Green Day og Blink 182 og sånn), R&B/Hip-hop, Listepop, Satanmetal og et par andre sjangere til.. Er egentlig ganske enig med han første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skal mye til for å hate noe musikk...

Modererer meg tl misliker sterkt, så kan jeg starte:

Grand Prix...junior og voksen... Ærlig talt...

Vinnerlåtene i Idol... Ærlig talt, har de ikke råd til å la noen musikere med litt feel skrive vinnerlåtene...

Danseband "musikk". Platt, livløst, kjedelig, forutsigbart...

Boyband er jo obligatorisk på en slik liste...

Techno... Pr. min definisjon så må musikk være litt personlig. En data kan ikke være personlig, bare kald.

Opera. Musikken som har plaget overklassen i hundrevis av år. En viktiper sa en gang at han likte det, så følte de andre ikke fullt så viktigper'ene i hans omgangskrets at det burde de også... og slik smitta det...

Tung satanrock... Kan jeg ikke høre hva de prøver å formidle, så kan jeg ikke høre på det i det hele tatt.

Celine Dion med venner... Siiiip

Noen nevnte James Blunt... agreed... Grav ned mannen...

Hiphop....stort sett... Liker noe, men det skiller seg sterkt ut. Vanlig er å hippe om hvor kult det er å skyte folk, bli skutt på og være en skikkelig bad ass gangster. "melodien" er den samme nesten uansett hvilken låt/artist det er... De setter inn noen pene damer til å synge ett refreng (som gjerne er rappa) for å kunne skille låtene fra hverandre...

Men når vi snakker om musikk å HATE:

David Beddingfield... Der får ingen fred. Jeg skrur av radioen når jeg hører ham misbruke membranene i høytalerne... Hører stort sett aldri på radioen selv, så jeg skrur av for andre...

Jeg skylder den mannen juling...det gjør vondt å høre på... :angry:

Anyways... det var lista mi... Har gitt dama strengt beskjed om at skal hun ha slik musikk, må hun gjemme det for meg... Den skal ikke besudle cd-hylla mi... og hun får spille det når hun er alene... Heldigvis er hun mye av samme oppfatning som meg... Hun er bra oppdratt... :D

Nå skal jeg gå å vaske tastaturet og fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir bare altfor mye sløsing av energi å gå rundt og hate masse forskjellig musikk.

Kan jeg minne deg på at du sa det der?

--

Jeg kom forresten på musikk jeg hater: Jokke, jeg bare klarer det ikke, alle sangene høres like ut, og høres bedre ut når de blir overdøvet av et skål og spyende bygdetullinger. Hjelper ikke så mye heller at en "kompis" av meg skal torturere meg med det, hver gang jeg er der på vors. Sånnsett så blir det faktisk et hateobjekt, når jeg normalt sett ville gitt faen i å utsette meg for ting jeg ikke har noe til overs for.

En dag kommer han kanskje til å skjønne at han ikke klarer å overtale meg til å like Jokke. En dag blir han voksen, og skjønner at andre folk også har meninger.

BAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom forresten på musikk jeg hater: Jokke, jeg bare klarer det ikke, alle sangene høres like ut, og høres bedre ut når de blir overdøvet av et skål og spyende bygdetullinger. Hjelper ikke så mye heller at en "kompis" av meg skal torturere meg med det, hver gang jeg er der på vors. Sånnsett så blir det faktisk et hateobjekt, når jeg normalt sett ville gitt faen i å utsette meg for ting jeg ikke har noe til overs for.

En dag kommer han kanskje til å skjønne at han ikke klarer å overtale meg til å like Jokke. En dag blir han voksen, og skjønner at andre folk også har meninger.

BAH!

Nå trår du på minelagt grunn synes jeg...men når det er sagt... Går rett bak deg...så ser jeg om det smeller... :D (feig skjønner du :rolleyes: )

Trodde nesten jeg var alene om å ikke digge Jokke... Skal sies at jeg HATER ikke Jokke, men liker det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trår du på minelagt grunn synes jeg...men når det er sagt... Går rett bak deg...så ser jeg om det smeller... :D (feig skjønner du :rolleyes: )

Trodde nesten jeg var alene om å ikke digge Jokke... Skal sies at jeg HATER ikke Jokke, men liker det ikke...

Jeg overlever smellet mens du dør av splintene. Jeg har da overlevd verre enn miner, vøtt..

Hva tenker du på, noe spesielt?

Nei, bare det med å gidde å kaste bort energi med å irritere seg over noe som egentlig har så lite med deg å gjøre.. Det hørtes så kjent ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera. Musikken som har plaget overklassen i hundrevis av år. En viktiper sa en gang at han likte det, så følte de andre ikke fullt så viktigper'ene i hans omgangskrets at det burde de også... og slik smitta det...

Da opera ikke faller i smak hos deg, må det nødvendigvis være slik at alle som liker sjangeren bare later som? Du er en premieidiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da opera ikke faller i smak hos deg, må det nødvendigvis være slik at alle som liker sjangeren bare later som? Du er en premieidiot.

Oi... tror visst alle i denne tråden er det... rent objektivt sett, så kan/bør du ikke si noe negativt om noe musikk, da det er svært personlig hva slags inntrykk hver enkelt har.

Det angrepet der kan du rette mot alle kategorier jeg nevnte...og de tidligere innleggene også, bare med litt andre vinklinger.

Dette er såvidt jeg har forstått en svært subjektiv tråd, og derfor tillater jeg meg å være svært subjektiv.

Grunnen til at jeg ikke liker opera...er at jeg synes det høres "parfymert" ut, og nei, jeg kan ikke fatte at noen liker det... Min subjektive mening og oppfatning av musikken...

Ellers så vil jeg si "I am rubber, you are glue... anything you say bounce of me and stick to you". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi... Der er MYE musikk jeg syns er bedriten! Kommer dog ikke til å nevne noe fordi folk bare misforstår poenget totalt og fullstendig med slike tråder. Om det var mulig å for morro skyld få lov til å nevne noen skulle jeg gjerne gjort det, men så måtte man i all tid etterpå forsvare seg mot hobbypsykopater som syns man er dust fordi man har subjektive meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Kan jeg minne deg på at du sa det der?

--

Jeg kom forresten på musikk jeg hater: Jokke, jeg bare klarer det ikke, alle sangene høres like ut, og høres bedre ut når de blir overdøvet av et skål og spyende bygdetullinger. Hjelper ikke så mye heller at en "kompis" av meg skal torturere meg med det, hver gang jeg er der på vors. Sånnsett så blir det faktisk et hateobjekt, når jeg normalt sett ville gitt faen i å utsette meg for ting jeg ikke har noe til overs for.

En dag kommer han kanskje til å skjønne at han ikke klarer å overtale meg til å like Jokke. En dag blir han voksen, og skjønner at andre folk også har meninger.

BAH!

:blink:

Hvordan i alle dager kan man hate en så RÅ mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Hvordan i alle dager kan man hate en så RÅ mann?

Enten er du blind, ignorant eller så kan du ikke lese.

Jeg kom forresten på musikk jeg hater: Jokke, jeg bare klarer det ikke, alle sangene høres like ut, og høres bedre ut når de blir overdøvet av et skål og spyende bygdetullinger. Hjelper ikke så mye heller at en "kompis" av meg skal torturere meg med det, hver gang jeg er der på vors. Sånnsett så blir det faktisk et hateobjekt, når jeg normalt sett ville gitt faen i å utsette meg for ting jeg ikke har noe til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.