Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk du _HATER_ ?


Jonathan

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg virkelig hater så er det Crazy frog eller hva f*** den heter...

Innen rock er det ikke så veldig mye jeg hater, sånne meningsløse bimboer som lager en sang som er "fin" og selger til verden går under har jeg ikke så veldig mye til overs for...

Rap er noe jeg IKKE liker. Kan ikke fordra de rapperene som står å klager over at forfedrene ble behandlet stygt, også sitter de med svære blingkjeder som liksom "ikke" er laget av slaver...

Men tilbake til musikken..

Tekno er også noe jeg ikke liker, seff finnes det kule partylåter som kan gå an, men det er bare når det er ganske langt ute på kvelden på en ellers dau fest....

Men som sagt liker jeg så og si alt av rock som kommer ut...

Andre band som jeg IKKE liker er: All "teknorock" som .f.eks. Blodhundgang og limp bizkit...

Liker det meste EGENTLIG... Er bare litt kresen når det gjelder tekno og rap.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke jeg liker Aerosmith noe særlig godt...

Stephen Tyler tror han er en god musiker, at bandet er dritbra og at de skriver gode tekster. Gitaristen joe Perry er også en taper på gitar. Til slutt vil jeg bare tilføye at Liv Tyler er stygg.

Takk!

Amen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har ingen spessielle artister jeg hater, men jeg liker ikke metall og Trance/dance/techno. liker musikk som man selv må spille.. I steden for å kunne programmere den uten å kunne spille noe instrument i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker musikk som man selv må spille.. I steden for å kunne programmere den uten å kunne spille noe instrument i det hele tatt.

JasonBecker.jpg

er enig med det storm sier jeg....jason becker er jo selvsagt et untak, men han har jo ikke mye valg.

liker for det meste noe i alle sjangere, det er bare et band jeg kommer på nå som jeg HAAAAATER, og det er SYSTEM OF A DOWN....AAAAARRRRRGGGGGGGHHHH jeg har ikke ord for det, vanligvis tenker jeg sånn at det ikke er riktig å hate band eller artister, for det går jo på smak og behag, og hvis jeg ikke liker noe, er det bare å ikke høre....derimot de lortene i soad har fått så mye ufortjent oppmerksomhet at jeg tror jeg blir gal....jeg hater det faktum at et så talentløst band kan få så mange fans, og faktisk bli omtalt som "originalt" og "nyskapende"

Det er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker musikk som man selv må spille.. I steden for å kunne programmere den uten å kunne spille noe instrument i det hele tatt.

JasonBecker.jpg

er enig med det storm sier jeg....jason becker er jo selvsagt et untak, men han har jo ikke mye valg.

liker for det meste noe i alle sjangere, det er bare et band jeg kommer på nå som jeg HAAAAATER, og det er SYSTEM OF A DOWN....AAAAARRRRRGGGGGGGHHHH jeg har ikke ord for det, vanligvis tenker jeg sånn at det ikke er riktig å hate band eller artister, for det går jo på smak og behag, og hvis jeg ikke liker noe, er det bare å ikke høre....derimot de lortene i soad har fått så mye ufortjent oppmerksomhet at jeg tror jeg blir gal....jeg hater det faktum at et så talentløst band kan få så mange fans, og faktisk bli omtalt som "originalt" og "nyskapende"

Det er latterlig.

Jason becker leier jo inn musikere da!! som michael lee firkins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne "hatingen" på diverse artister/sjangre er jo ett utrolig barnslig rop om at flere skal høre på det dere hører på. slutt å dra hele sjangre under en kam, det finnes utrolig mange dyktige artister bare dere dykker dypt nok i arkivet.

og en som skrev at han mislikte at folk sang på "jamaicansk" (patois heretter, som er det korrekte navnet) så kan jeg opplyse herren om at det ER faktisk ett språk, og at man skal mislike at folk synger på morsmålet sitt er bare helt tåpelig. og forøvrig så synger ikke mattafix på patois, han bare synger noe som ligner og bruker ordet 'babylon' en gang.

bare noen ord til ettertanke:

det finnes vannvittig mye rockere som skal vise at de gjør så og så mye dop, puler så og så mange damer osv.. men om ett par rappere sier at de kjører dyre biler og endelig har råd til litt smykker så blir alle rockerene fra seg og sier at det er det dummeste dem har hørt noen gang.

til å være ett ellers så bra forum, er dette det absolutte lavmål av topics as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JasonBecker.jpg

Jason becker leier jo inn musikere da!! som michael lee firkins

Det er kansje ikke så rart når har ikke kan røre en eneste muskel i kroppen utenom øynene?

Selv hater jeg ikke musikk. Derimot, det er mye jeg misliker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss nå få lov til å hate det vi hater.

La oss nå få lov til å syns det dere hater er helt greit..

Du kan få hate meg. Det er helt gratis.. pluss at du får en muffin med på dealen.

Kverrulantitantativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.