Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk du _HATER_ ?


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Ziggy Stardust

Gadd desverre ikke å lese resten av innlegget ditt, for regna for det ville da vært 10 sekunder jeg

aldri hadde fått igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd desverre ikke å lese resten av innlegget ditt, for regna for det ville da vært 10 sekunder jeg

aldri hadde fått igjen.

Jeg vet om ti sekunder faren din aldri får igjen.

Endret av luzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ZATANROCK LZM JEI HØRER IKKE VA DE SIER LZM DERFOR KALER JEI D 4 ZATANROCK LZM.

Såså, derder..

Ikke alle kan forstå musikken til oss tunge dystre og seldestruktive sjeler. Jeg håper virkelig du visste at man må være satanist for å høre på Gorgoroth ;) Ellers er du så kvaaaasi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skal mye til for å hate noe musikk...

Modererer meg tl misliker sterkt, så kan jeg starte:

Grand Prix...junior og voksen... Ærlig talt...

Vinnerlåtene i Idol... Ærlig talt, har de ikke råd til å la noen musikere med litt feel skrive vinnerlåtene...

Danseband "musikk". Platt, livløst, kjedelig, forutsigbart...

Boyband er jo obligatorisk på en slik liste...

Techno... Pr. min definisjon så må musikk være litt personlig. En data kan ikke være personlig, bare kald.

Opera. Musikken som har plaget overklassen i hundrevis av år. En viktiper sa en gang at han likte det, så følte de andre ikke fullt så viktigper'ene i hans omgangskrets at det burde de også... og slik smitta det...

Tung satanrock... Kan jeg ikke høre hva de prøver å formidle, så kan jeg ikke høre på det i det hele tatt.

Celine Dion med venner... Siiiip

Noen nevnte James Blunt... agreed... Grav ned mannen...

Hiphop....stort sett... Liker noe, men det skiller seg sterkt ut. Vanlig er å hippe om hvor kult det er å skyte folk, bli skutt på og være en skikkelig bad ass gangster. "melodien" er den samme nesten uansett hvilken låt/artist det er... De setter inn noen pene damer til å synge ett refreng (som gjerne er rappa) for å kunne skille låtene fra hverandre...

Men når vi snakker om musikk å HATE:

David Beddingfield... Der får ingen fred. Jeg skrur av radioen når jeg hører ham misbruke membranene i høytalerne... Hører stort sett aldri på radioen selv, så jeg skrur av for andre...

Jeg skylder den mannen juling...det gjør vondt å høre på... :angry:

Helt enig med di liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rap....å da er på norsk det værste som finnes... :angry:

Du vet at all rap ikke er ghetto-neger-blingbling-yo?

Personlig så syns jeg det er mye fete sanger som inneholder rap. Patton gjør en strålende prestasjon. Og mye av det gamle, som Grandmaster Flash og De La Soul har jo definitivt både sjarm og mye bra for seg i både melodi og takt.

Jeg har sluttet å legge hele sjangre for hat, har faktisk til nå funnet noe innenfor hver sjanger (tror jeg) som jeg liker. Falt til og med for noe med innspill av power metal, som er en av de sjangerene jeg har minst til overs for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's like a jungle sometimes, it makes me wonder, how I keep from going under.

Duh, duh-duh duh.

Hihi, nå ble jeg faktisk litt jiggy.

Og hvorfor har vi glemt Fun Lovin' Criminals i dag? De er jo helt geniale..

"Stick 'em up punk, it's the fun lovin' criminals!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig, sjelløs, masseprodusert musikk. som fins i alle genre..

enig der. Selv om det er subjektivt. Rap og generell R&b klarer jeg ikke fordi det er altfor likt og lite melodier. Mye listepop og P4 musikk kjeder møkka av meg. Ellers mener jeg det finnes mye bra i mange sjangre....

Mener at folk liker det som blir dytta ned i halsen på dem.... derfor så mange som kjøper den listepop'en som blir spilt på radio..

liker ikke radio... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.