Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk du _HATER_ ?


Jonathan

Anbefalte innlegg

RnB. Stort sett alt. Har enda igjen å høre en RnB-låt jeg ikke får spasmer av. Det høres kanskje voldsomt ut, men jeg begynner å småriste, og til dels brekke meg av det. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er noe med den flaue vokalronkinga og den påtatte sensualiteten. Så american Idol her om dagen for kuriositeten sin skyld, og der i episode 1 eller 2 er det to tvillinger av afroamerikansk bakgrunn (dæven så politisk korrekt) som drar igang et slags prosjekt for å sjarmere ho dama. Det ble så fælt at jeg måtte skru av lyden. Tøtta mi ble helt satt ut over hvor spontant det går ant å reagere. Jeg hater det der. OG i sær rnb-damer ala beyonce/maria carrey/what ever som driver med gnauling, DÆVEN! Måtte de brenne.

Dette innlegge inneholder faktisk ikke en eneste overdrivelse. Det var faktisk ikke ironi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Green Day....

...fordi de tjener bedre enn de som lager god musikk, og Billie Joe regnes av aviser som "kommende gitarlegende"..... <_<

Er heller ikke noen fan av Kirk Hammet, da folk tror han er blandt verdens beste, men sikket ligger utenfor topp 200 i verden eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke noen fan av Kirk Hammet, da folk tror han er blandt verdens beste, men sikket ligger utenfor topp 200 i verden eller noe...

Hammet kan vel ikke noe for at folk forguder han, kan han? Har inntrykk av at han virker veldig fåmælt og ydmyk.. Han er definitivt ikke "oppi der" blant dine gitarguder teknisk sett, men han gjør en flott jobb i Metallica, og har hatt en del tøffe soloer opp igjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hammet er ikke akkuratt den mest tekniske, men han har absolutt lagd musikk som er å forgude. Selv om han ikke spiller ekstremt fort, lager han bra musikk.

Akkurat som f.eks Angus Young og det. Han spiller jo ikke så veldig raskt, men det han spiller, høres veldig bra ut... Syns nå jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirk Hammet er ikke akkuratt den mest tekniske, men han har absolutt lagd musikk som er å forgude. Selv om han ikke spiller ekstremt fort, lager han bra musikk.

Nå må det også sies at ikke alle som misliker Hammett's gitarspill gjør det fordi de savner raskere greier. For meg er det den dårlige bendingen og vibratoen som ødelegger, og en del av notevalget. For ikke å nevne wah-wah'en.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det også sies at ikke alle som misliker Hammett's gitarspill gjør det fordi de savner raskere greier. For meg er det den dårlige bendingen og vibratoen som ødelegger, og en del av notevalget. For ikke å nevne wah-wah'en.

Ja, på konserter nå til dags begraver han sine gamle soloer i den forpulte wah-wah'en. Kunne ikke ha vært mer enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.