Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk du _HATER_ ?


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[

En ting lurer jeg på.. Er de banda der de banda du LIKER eller HATER? jeg må anta at du HATER dem siden det står jeg HATER children of bodom i signaturen din (noe jeg ikke helt forstår hvorfor du gjør). Du nevner jo kun band som faktisk er dyktige og lager genialt sammensatt musikk. "Alle kan si: æsj, sånn bråkemusikk! hører ikke en eneste tone! æææh!", men det tyder kun på lite peiling. Får et inntrykk av at du er en av de i den båsen der. Åssen går det an å HATE Dream Theater, når du er musikkinteressert? Har John petrucci kalla deg noe stygt på et forum, eller stjålet dama di? Neppe.. Derfor trur jeg at de eneste gjenværende løsningene er at du enten har dårlig peiling, eller at du er jævelig misunnelig. Også bodom da. Som gitarist(jeg antar du er det), eller egentlig uansett siden du legger utsagna dine inn på GITARnorge, skjønner jeg ikke hvordan det går an å hate COB heller. Er det fordi det også er "bråkemusikk" og "skriking" og "bare groms" eller? Jeg vil gjerne ha et godt svar på dette..

:lol::D

Dette er det dumeste svar på tiltalle jeg har hørt i helle mitt liv!

steng denne tråden så fort som mulig, IQ'en synker fort her.

ps. COB suger :P

Endret av Stargazer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Children of Bodom - Latterlige posere som kombinerer det aller værste fra 80-tallsinstrumentronk, kvasigoter-pop og tungmetall i en innpakning som ikke ligner grisen. Stygg sound, stygge folk, stygge gitarsoloer og generelt sett plater som egner seg best som våpen i en nabokrangel.

Og de største forskjellene på Hatebreeder og Follow var...?

"Jeg vet vel ikke jeg! Jeg lastet ned en sang og den var kjeempeteit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de største forskjellene på Hatebreeder og Follow var...?

"Jeg vet vel ikke jeg! Jeg lastet ned en sang og den var kjeempeteit!"

At jeg ikke nødvendigvis har satt meg inn i hele diskografien til CoB er ikke noe argument for at det er musikk jeg burde like, skjønner du. Av det jeg har hørt/sett appellerer hverken soundet, imaget eller tekstene til meg på NOEN måte, jeg synes rett og slett det er blodharry og dårlig, har du virkelig et problem med det? Dersom du hører på [sett inn Scooter-låt her] er det ganske enkelt å filtre bort at dette ikke er musikk du liker, og ganske enkelt å forklare hvorfor, det samme gjelder Children of Bodom og annen talentløs finsk wankmetal, all musikk igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det gitt, fikk en gladmelding i inboksen fra en "master of whiplash" her på forumet:

children of bodom er jo konge.

[jeg dreper kolk som deg]

Tydeligvis er følelsesladet tema dette her... Synd at jeg må dø for en så banal sak, da.

:----(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg HATER Him

jeg HATER nightwish

jeg HATER Hammerfall

jeg HATER Carborators

jeg HATER Manowar

jeg HATER Rob zombie

jeg HATER gothmenister

jeg HATER deathstars

jeg misliker nirvana

takk for meg...

EDIT:

jeg HATER green day.

jeg HATER sum 41

jeg HATER blink 182

jeg HATER all tecno og rap

nok en gang, takk for meg.

Buckethead.

Endret av buckethead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.