Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Litt pålegg i studio med denne i dag, Les Paul junior Special 2012. Planen var å selge den raskt  videre, men denne blir nok stående lenge. Utsjånaden er ikkje bra, men alt anna stemmer perfekt. Sånn for nysgjerrigheten sin del, er det nokon som veit kva desse gjekk for nye i ca 2012? 

 

 IMG_0177.thumb.jpeg.b3aa590a9e21286b1dd4dabe1c9cf3ca.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg må få fatt i eit plekterbrett til den. Etter det eg kan sjå så er det ikkje standard lagervare hos dei ulike delepusherene så det spørs om det kan bli dyrt. Sjølve fargen på gitaren er litt sånn, meh, eg takler ikkje heilt at sunbursten ikkje går til svart men stopper på mørk plommeraud. Det er mykje finere med sunburst fra gul til svart... men som sagt så plager det meg ikkje meir enn at spillbareheten overskygger det :)  Det er eit eller anna utrulig riktig med halsen, eg trur bindingen gjer ein del, samt at profilen er optimal for meg. Eg foretrekker egentlig 60s slim taper på Gibson, men sjølv om denne er relativt slim så fyller den litt meir i hånda  uten å bli for chunky. Nu vel, eg kjem nok til å legge nokon spor i dag også med denne, må berre verte ferdig på jobb først  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom på torsdag . USA BC Rich Gunslinger . Tror det er en tidlig 90 talls - vanskelig å finne ut av BC sine serienummer .

Den ligner veldig på min andre USA BC Rich St3 fra 88 , og er nær identisk å spille . Veldig bra sustain selv med ekstremt lave strenger .

Quartersawn 1-piece ulakket Maple hals - JB pickup men den bytter muligens til en annen med klarere topend . Tynn gjennomsiktig lakk der en ser treverket igjennom . Null slitasje på bånd ( antakelig slipt bånd en gang) . Perfekt satt opp .

IMG_8902.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.