Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Debris skrev:

Det var en Custom Shop bygget av Grover Jackson, antageligvis en bra gitar!

Tror ikke den ble solgt . Den stod ute lenge i hvert fall . Prisen var grei i forhold til hva sånt koster nytt , men for min del vil jeg heller betale mindre for en "ekte" BC Rich i bra stand som er eldre årgang . Og vil helst ikke kjøpe gitarer jeg bil tape på ved gjensalg . Da må det i så fall være noe jeg "må" ha . Det ble solgt en nyere meget pen Jackson USA Soloist med custom finish for under 10k nylig . Så prisene her i Norge på slike gitarer er nesten det laveste i Verden . Det er ikke et bra varsel for norsk økonomi generelt , men flotte tider for kjøpere er det . :1963:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fishook Custom #61.

I følge byggern selv er KOA trevirket fra et hotell som blev revet på 'den store øya' i 1932 ! 🙂

'A story behind that koa wood . I crafted you're guitar from old salvage wood from a exclusive hotel torn down on the big lsland in 1932 '

 

IMG_1246.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker litt med min hjemmelagde RR gitar i dag! Ganske bra gitar faktisk!

Også fikk jeg testet denne Gretsch Electromaticen. Fikset skurr i bryteren på den. Flott gitar med deilig lyd!

Dagens gitar.JPG

Gretsch.JPG

Endret av askret
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.