Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

1990 540s Custom Japan med orig. kasse . Håpte det var en USA Custom men det var det ikke .

Har fikset denne de siste 2 dagene - hvite EMG er vel så feil som det går an å bli men den ble custombestilt med de . Elektronikken funker etter llii spray og fikling med Jack . Den var i fryktelig stand når jeg fikk den . Fikset mye lakk og renset/polert i noen timer . Nå har den fått rett farge frem og noe glans .

IMG_8303.JPG

  • Liker 2
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Troll skrev:

Kvelden fjøl ble ESP Eclipse II Honey Burst. En av gitarene mine som jeg plukker opp oftest. Meget lettspilt og perfekt på mange måter. 

 

20190208_225940.jpg

20190208_225858.jpg

20190208_225922.jpg

Er det Bias FX du bruker( vises på skjermen)? Er du fornøyd med det? Og har du prøvd å kjøre det igjennom et flat response kabinett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

1990 540s Custom Japan med orig. kasse . Håpte det var en USA Custom men det var det ikke .

Har fikset denne de siste 2 dagene - hvite EMG er vel så feil som det går an å bli men den ble custombestilt med de . Elektronikken funker etter llii spray og fikling med Jack . Den var i fryktelig stand når jeg fikk den . Fikset mye lakk og renset/polert i noen timer . Nå har den fått rett farge frem og noe glans .

IMG_8303.JPG

Er vel ikke originalt med tre potmetere på de der? Står vanvittig tett de to ved floyden/pickupen.

Sybs den ser feiende flott ut med hvite EMGs. 👌 Ikke akkurat PensaSuhr, men den der kunne man dratt 80-talls MK på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.