Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Troll skrev:

Spiller den bra? Har lenge vurdert en prestige, men har bare aldri prioritert det nok 😊

Jeg liker bedre Jackson Japan og USA Charvel/Jackson/BC Rich/Kramer . De gamle Ibanez 87-90 s syns jeg er hakket bedre enn de nyere  . Ville nok heller satset på en eldre Ibanez enn de nyere Prestige . Indonesia/Korea Ibanez syns jeg er så som så. Blir aldri til at jeg bruker de når jeg har Japan/USA gitarer liggende . En kompis kjøpte nettopp en pen stand rg550 1993 for under 3000,- .....Det er mye gitar for pengene .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ... gitar og gitar ... er vel ikke sååå nøye eller ? 🙂

Capek Nedski !  (Ned Luberecki signaturmodell)
Er vel det instrumentet jeg valgt hvis jeg av en eller an grunn MÅTTE velge et og forlate resten ... 

 

KkYRDr+AStuKoCDjbrWrGQ.jpg

Endret av juzzizhow
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D223252D-20B3-40F1-9B95-F92DA9BEB40C.thumb.jpeg.644ce9e5557aacc0fa49892d70839efa.jpeg

EKO Ranger 12 fra 70-tallet en gang. Denne har jeg hatt i minst 25 år og den har vært med på mye rart og moro. Fantastisk lettspilt, og flott lyd. Hvis huset begynner å brenne kommer denne veldig høyt på lista over ting å redde (etter ungene).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4103.thumb.JPG.3f056a1d579ea94f55fb7b9d47e66093.JPG

Orville Firebird! Måtte dra fram denne fra glemselen, den har ikke vært i bruk på et par år siden jeg har andre gitarer som funker bedre stemt i C med masse fuzz :D Men et veldig hyggelig gjensyn, dette har vært hovedgitaren min tidligere og nå husker jeg hvorfor. Jeg har satt på Steinberger tunere på denne, og et sett med Zhangbucker pickups med herlig twangy lyd. De er viklet en liten smule hottere enn 60-talls Firebirder, ellers er de som de gode gamle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med den nye tele'n. Da den orginale tykke poly lakken var et dårlig utgangspunkt for en troverdig relic jobb og den hadde en relativt stor skade med kvasse kanter akkurat der høyrearmen hvilte, ble den en refinish. Orginal broen er byttet ut med Wilkinson compensated bridge, og byttet til svart pickguard. Bånda var i dårlig forfatning, så det ble full overhaling med leveling, kroning og polering. Men nå spiller den som en drøm. Alt dette for at kona vil spille køntri🤘🏻

20190319_174204-1.jpg

Endret av Endt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

På 19.3.2019 den 10.10, el_roffo skrev:

 

Orville Firebird! Måtte dra fram denne fra glemselen, den har ikke vært i bruk på et par år siden jeg har andre gitarer som funker bedre stemt i C med masse fuzz :D Men et veldig hyggelig gjensyn, dette har vært hovedgitaren min tidligere og nå husker jeg hvorfor. Jeg har satt på Steinberger tunere på denne, og et sett med Zhangbucker pickups med herlig twangy lyd. De er viklet en liten smule hottere enn 60-talls Firebirder, ellers er de som de gode gamle.

Liker fryktelig godt de steinbergtunerne. Så godt at jeg satte dem på SGen også 🙂 (jada, jeg vet at en del får frysninger på ryggen bare ved tanken)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.