Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

Det vart kvit gitar i dag 😂Eg jobbar med å bli venn med ESPen (Eclipse, nr 2 fra venstre på bildet) som @xshorteyx var behjelpelig med å skaffe, men eg klarar rett og slett ikkje venne meg til halsen, den blir for smal/tynn/feil. Eg hadde skikkelig GAS på ein kvit Eclipse, sikkert i eit par år, men det vart dessverre litt nedtur dette. Det er eit fantastisk instrument og kvaliteten er kanskje heilt i toppen av det eg har prøvd, men den må kjennes rett i hånda. Eg vingler fælt, men har slengt den ut på finn for øyeblikket 😪

kvitegitarar.jpg

Endret av McJostein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første gitar, fra 0945 til ca 1030.

9A17FFB6-93D8-4227-B02C-921EF920C682.thumb.jpeg.5e53d19b83dbf318325194d1dc045fbf.jpeg

Begynner å få sånn deilig slitasje der høyrearmen hviler.

91450766-3E4E-4BA6-9731-815BC5FDCABE.thumb.jpeg.2e2dfce4c0347e2f7cff5da738696561.jpeg

Tror 9/10 vil synes denne er helt sykt vondt å spille på. Action passer over hode ikke til så mye annet enn slidespilling, herjer godt med fingertuppene ved vanlig spilling, men det er gøy allikevel. Spiller fullstendig annerledes på denne enn på de andre akustiske gitarene jeg har. 

Om en times tid er det dags for F-412.

 

Endret av Truckstop Chuckie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Peaceandloveandrocknroll skrev:

...det å jobbe med mennesker som sliter med større og mer sammensatte problemer enn man kan fatte, kan av og til suge livsgnisten ut av en. 

Jeg er dessverre ofte borti folk fra finansbransjen så vet akkurat hvordan dette føles:hehe:.

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.