Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Jeg tenke på "ukjente" sykdommer når jeg renset grapset og vasket hendene grundig etterpå.......F48235B1-827D-4304-8B1D-2806381EACAF.jpeg

Hvordan i helsikke er det der mulig? Jeg har hørt om pølsefingre, men her ser det jo ut som noen har spilt med faktiske pølser!

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den skitneste jeg har hatt .....kredittkort måtte til først så masse papir/nafta .

Den har vært brukt mye - det ser en på bånda . Den har meget bra sustain og låter som disse skal - halsen er ikke syltynn heller . Men bånd burde nok vært plana for å få den til "glimrende" nivå . Er tross alt over 30 år gammel , så en kan vel ikke regne med at alle disse gamle traverne er strøkne case Queens .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk seg en liten justering og et nytt sett strenger i kveld. Vurderer seriøst å bytte hals på den, da jeg blir mer og mer fremmed for den tynne C-profilen. Radius på gripebrett er greit, men jeg får liksom ikke noe masse i håndlata når jeg spiller på den, og merker at jeg ofte må ty til litt femi (😁) tommel bak halsen for å få rene toner. Samtidig er det gitaren som har vært med meg lengst (over 20 år), så jeg har ikke veldig lyst til å kvitte meg med den heller.

40529655743_0a1e8431ae_b.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, juzzizhow skrev:

National Style 1 Tricone 1931.

En av mine "selge / ikke selge / denne selge jeg aldrig" gitarer ... 
'Once in a blue moon' pakker jeg den opp og spiller en trall eller to og blir like nyforelsket hver gang ... :)

 

fullsizeoutput_123.jpeg

Litt for tynn hals for min smak😂😂

  • Liker 1
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller idag på en Fender Telecaster fra 70-tallet. Kan vel sammenlignes med en litt dårlig sammenskrudd partso der alt ikke ser ut til å helt passe sammen(f.eks borte hull og skruer var ikke så lett for Fender på denne tida). Et par justeringer og modifikasjoner må ofte til for å få disse dugandes.

70-tallet.thumb.png.82690f7ecddbe9bd27791ac2bca98d14.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg kunne la den passere da jeg stort sett spiller gitar.
Uansett så blei jeg fornøyd med resultatet.
Trodde først jeg postet i dagens gladsak men der tok jeg feil. Blei for mye styr å slette og legg inn på nytt i riktig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.