Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DAW anbefallinger til PC


Affen

Anbefalte innlegg

Såeh... Jeg har brukt Logic Express til å spille inn siden jeg fikk MAc i 2009. Etter Macen streika har jeg brukt kona sin. Jeg har selv en PC. Etter siste oppdatering på Macen hennes, får jeg ikke lenger brukt Logic Express, og får beskjed om å kjøpe nyeste versjon.
Da jeg har PC ønsker jeg heller anbefalinger til en rimelig (helst sub 1500 om mulig) DAW. Bruker det i hovedsak for moro skyld, og trenger ikke noe superproft. Pluss om det er enelt å bruke, les, idiotsikkert 1f61b.png:P
Prøvde meg på Audacity, men innspillingene ble sykt forvrengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Affen said:

Såeh... Jeg har brukt Logic Express til å spille inn siden jeg fikk MAc i 2009. Etter Macen streika har jeg brukt kona sin. Jeg har selv en PC. Etter siste oppdatering på Macen hennes, får jeg ikke lenger brukt Logic Express, og får beskjed om å kjøpe nyeste versjon.
Da jeg har PC ønsker jeg heller anbefalinger til en rimelig (helst sub 1500 om mulig) DAW. Bruker det i hovedsak for moro skyld, og trenger ikke noe superproft. Pluss om det er enelt å bruke, les, idiotsikkert 1f61b.png:P
Prøvde meg på Audacity, men innspillingene ble sykt forvrengte.

Studio One.

2 hours ago, nikotro said:

Jeg har også hørt at Reaper skal være bra.

Reaper har et forferdelig brukergrensesnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, wiggum skrev:

Studio One.

Reaper har et forferdelig brukergrensesnitt.

Der er jeg komplett uenig. Har ikke prøvd Studio One, men har brukt vel over tusen timer i ProTools, Cubase og Digital Performer, og Reaper er temmelig likt i arbeidsflyt og menysystem. I tillegg støtter Reaper de fleste plugins (jeg har en del fra Waves), VST-instrumenter, etc, og jeg har ikke opplevd en eneste kræsj det siste året. Og det koster 500 spenn for lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.