Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger litt hjelp med PM- funksjonen


CastorFiber

PM  

26 stemmer

  1. 1. Fant du meldinger du ikke visste om?

    • Ja, det gjorde jeg
      2
    • Nei, der var det tomt, som forventet
      24


Anbefalte innlegg

Jeg har merket det selv, og ser et par andre medlemmer nevner noe om PM- funksjonen, og at de ikke får svar.

Derfor- ta en kikk i PM- boksen din, klikk helst på "vis alle meldinger", og se om du har noe liggende du ikke har fått varsel om, eller ikke fått med deg varsel om. Svar gjerne på undersøkelsen, kommentarer er velkomne.

Edit- vi som modererer, ser forumet på omtrent samme måte som dere. Det rauser ikke inn masse info dere ikke har, så derfor er det slik at hvis ting ikke fungerer, og vi ikke bruker det, så merker vi det ikke. Jeg er litt i tvil med PM- funksjonen etter tilbakemeldiger, men det er greit å få det bekreftet, synes jeg.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, mener jeg at jeg opplevde dette problemet tidligere en gang, hvor meldinger ikke dukket opp i PM-fanen øverst til høyre, men dukket opp når jeg trykket på "View all messages". Tenker det er 3-4 måneder siden eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi kan konkludere med at PM virker, men at det kan skje at PMs ikke dukker opp på listen over nye PM, og at man må klikke på "View all messages" for å se alle.

Hvorfor dette skjer noen ganger hos noen få, er ikke noe jeg skjønner, men det er da greit å se at flere enn meg opplever det samme.

Trolig er det også sånn at den som har sendt PMen blir opplyst om at mottageren har lest meldingen, noe som er dobbelt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.