Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Den er tygget opp av kattene for lenge siden...nytter ikke ha planter her..de graver ut jorden og river i stykker plantene og lager et helv.. rot .

Du må jage kattene ut... 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Audun skrev:

Du må jage kattene ut... 😋

Bortskjemte ukastrerte innekatter begge to- de tror jeg er mora deres da jeg tok over de når mora døde når de var kun 5 uker gamle . Ikke sosialisert av mor . Villkatter antakelig blandet med 50% Manx ( derav de korte gaupehalene) . De elsker meg og hater alle andre folk. De har roet seg en del nå og er 3 år til sommeren . Men de har en uvane at de klager når jeg sover..ene gauler andre piper høyfrekvent . Dette gjør de hvis det mangler : mat - vann- doen ikke er ren nok etc. - De vet jeg er på soverommet og de vekker meg da . Lillepus ( han med hvit) er verst- har er for smart . Han har nylig funnet ut hvordan han åpner skapdører på kjøkkenet- han velter vannet - velter tørrforet etc. .......De skjønner en del ord nå - opp-ned-gå vekk-hold kjeft- ut- tur - fisk etc. . De skjønner disse orda og føyer seg ( hvis det passer de) . De er umulige å få tak i hvis de stikker av og gjemmer seg . Prøv å fange en katt uten hale......så det er fordeler å ha en kort hale og .

C569B8E9-5D2F-4FED-8B04-2BFD46F387A7.jpeg

Endret av Sugardaddy65
  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Bortskjemte ukastrerte innekatter begge to- de tror jeg er mora deres da jeg tok over de når mora døde når de var kun 5 uker gamle . Ikke sosialisert av mor . Villkatter antakelig blandet med 50% Manx ( derav de korte gaupehalene) . De elsker meg og hater alle andre folk. De har roet seg en del nå og er 3 år til sommeren . Men de har en uvane at de klager når jeg sover..ene gauler andre piper høyfrekvent . Dette gjør de hvis det mangler : mat - vann- doen ikke er ren nok etc. - De vet jeg er på soverommet og de vekker meg da . Lillepus ( han med hvit) er verst- har er for smart . Han har nylig funnet ut hvordan han åpner skapdører på kjøkkenet- han velter vannet - velter tørrforet etc. .......De skjønner en del ord nå - opp-ned-gå vekk-hold kjeft- ut- tur - fisk etc. . De skjønner disse orda og føyer seg ( hvis det passer de) . De er umulige å få tak i hvis de stikker av og gjemmer seg . Prøv å fange en katt uten hale......så det er fordeler å ha en kort hale og .

C569B8E9-5D2F-4FED-8B04-2BFD46F387A7.jpeg

 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Bortskjemte ukastrerte innekatter begge to- de tror jeg er mora deres da jeg tok over de når mora døde når de var kun 5 uker gamle . Ikke sosialisert av mor . Villkatter antakelig blandet med 50% Manx ( derav de korte gaupehalene) . De elsker meg og hater alle andre folk. De har roet seg en del nå og er 3 år til sommeren . Men de har en uvane at de klager når jeg sover..ene gauler andre piper høyfrekvent . Dette gjør de hvis det mangler : mat - vann- doen ikke er ren nok etc. - De vet jeg er på soverommet og de vekker meg da . Lillepus ( han med hvit) er verst- har er for smart . Han har nylig funnet ut hvordan han åpner skapdører på kjøkkenet- han velter vannet - velter tørrforet etc. .......De skjønner en del ord nå - opp-ned-gå vekk-hold kjeft- ut- tur - fisk etc. . De skjønner disse orda og føyer seg ( hvis det passer de) . De er umulige å få tak i hvis de stikker av og gjemmer seg . Prøv å fange en katt uten hale......så det er fordeler å ha en kort hale og .

Jaja. Du respekterer dyra. En fin ting! Det skal du ha... ;) Har rasekatt i hus (Maine Coon), og etter han ble introdusert til "utelivet", er det nesten umulig å holde han inne. 😎Dvs. at vi har han nesten ikke i hus... 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maine Coon er flotte !

Det er mye trafikk her og drosjene kjører fort på nettene på hovedveien 100 meter unna , og nå er de vant med å være inne uansett . De får en 30-40 min tur på natten og de er fornøyde med det og får sitte på terrassen  når været er ok . De må være i bånd for de klatrer opp på taket og leker der i 12-14 meters høyde ( de enser ikke høyde) . De setter seg helt ute på kanten mønet på høyeste plassen . Og han svarte har falt av terrassen og ut vinduet et par ganger ( uten å bli skadet) .

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Pledrik skrev:

 

Mennesker er  evil- katter følger bare instinktene sine . Og de er rovdyr som har vært på jorden mye lenger enn mennesker . De er utviklet for å drepe det de spiser . Har du en katt hjemme så deler den 96.5% av genene til en tiger.....det sier vel det meste . Du har en liten tiger hjemme - som ikke kan trenes og kues som en hund .

https://www.csmonitor.com/Science/2013/0918/House-cats-and-tigers-share-95.6-percent-of-DNA-study-reveals

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens "gitar" var disse. Har ikke spilt dem på i alle fall seks måneder, og nå skal vi i studio straks. På tide å lære seg hvordan jeg spiller disse trommesporene jeg har sittet hjemme og programmert det siste året 😳

IMG_20190404_223446_999.thumb.jpg.050a044b0ac866bebce144c70161bab6.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stk katt. Koselig ung dame, som elsker denne tida på  året vi går mot. Da er takvinduet åpent, og hun går ut og inn akkurat som hun vil. Bor i trafikkert område jeg også, så en gang kommer den kanskje ikke hjem igjen. Men hun får være lykkelig, om enn steril, så lenge det varer. 3 years and counting 🙂 Katter er koselige dyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Audun skrev:

Du må jage kattene ut... 😋

Charvel Japan 2010 . Tenkte å selge den men så spiller jeg på den .... også er den liksom litt for god til å selge . Hoardergenene slår inn . 😑

C1507A1C-07A8-4764-9871-19FFFAE8E522.jpeg

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.