Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens gitar


Anti-Virus

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Æljen skrev:

Syns jeg kunne la den passere da jeg stort sett spiller gitar.
Uansett så blei jeg fornøyd med resultatet.
Trodde først jeg postet i dagens gladsak men der tok jeg feil. Blei for mye styr å slette og legg inn på nytt i riktig tråd.

Nære banjo da... 😀

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, juzzizhow skrev:

National Style 1 Tricone 1931.

En av mine "selge / ikke selge / denne selge jeg aldrig" gitarer ... 
'Once in a blue moon' pakker jeg den opp og spiller en trall eller to og blir like nyforelsket hver gang ... :)

 

fullsizeoutput_123.jpeg

Ah, ser ut som en veldig fiiin tricone 👍 
Synd med square-neck 😞. Ikke lett å spille sånt liggende i fanget 🤠 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RG470bp 2003 ferdig fikset - elektronikken var et sant helv.. i denne . Små pots og et lass med ledninger og løse loddinger overalt .Byttet til en 500k stor Japan pot .

Wizard2 hals - egde pro tremelo- Bill Lawrence USA L500 i bridge. Fujigen Japan - special edition kun solgt i Japan . Black Pearl farge .

"For 2003 the bridge was changed from the Lo-TRS to the Edge Pro. The 2003 and 2004 models were available only in Japan. Production was ceased after 2004. "

D1C5BB51-0644-4D87-B435-8825AC9B4617.jpeg

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Hadde litt lenger  hår enn det på 80-90 tallet men ikke sånn barbert side tull......hahaha !

Glemte jeg har jo tre til gule gitarer .....men de ligger under en haug med kasser ....gidd !

 

DSCN8053.JPG

Lurer fælt på hvor mange gitarer du egentlig har:tykji:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pledrik skrev:

Lurer fælt på hvor mange gitarer du egentlig har:tykji:

Det lurer jeg og på ! De på bildet kostet vel ikke mer enn 12-13k for alle , så noen enorme summer er det ikke snakk om . Kjøpte mye i USA når  usd var under 6 og ordnet billig frakt . Ren investering kaller jeg det nå . Ellers har jeg mye japan superstratter som er grisebillige i Norge .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Det lurer jeg og på ! De på bildet kostet vel ikke mer enn 12-13k for alle , så noen enorme summer er det ikke snakk om . Kjøpte mye i USA når  usd var under 6 og ordnet billig frakt . Ren investering kaller jeg det nå . Ellers har jeg mye japan superstratter som er grisebillige i Norge .

Men vi snakker tresifret😆?

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.