Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Line 6 Helix


wiggum

Anbefalte innlegg

Visste det var en knapp jeg ikke hadde trøkket på. Newb. :P

Jeg tror ikke hi cut er det jeg er ute etter. Det låter naturlig i mine ører, men jeg hører at de innebygde kabinettene ikke nødvendigvis er like god som forsterkerne. Jeg må innrømme at de som er der låter temmelig smukt. Men jeg savner et par (Friedman, Diezel, Cameron osv). Lurer på hva Line 6 melder om oppdateringer fremover, for jeg er så langt veldig fristet! Må leke mer med effekt-seksjonen for å finne ut om jeg syns den er mangelfull eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av Lokmund til å teste litt med amp selv, kjørte den i loopen på EVHen. Ironisk nok er det ikke 5150-modellen som låter best gjennom ampen, men Bogner Shiva! Dæven så fett det låter :D

Jeg har prøvd med masse IRs, og jeg får mye bedre lyd når jeg kjører high cut så vil anbefale deg å teste det ut hvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert av Lokmund til å teste litt med amp selv, kjørte den i loopen på EVHen. Ironisk nok er det ikke 5150-modellen som låter best gjennom ampen, men Bogner Shiva! Dæven så fett det låter :D

Jeg har prøvd med masse IRs, og jeg får mye bedre lyd når jeg kjører high cut så vil anbefale deg å teste det ut hvertfall :)

Kjørte du ampene inn i ampen (høh) uten cab og IR fra Helix da? Eller bruker du ikke kabinett på EVHen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hi Loke,

Were about to release our fourth update to Helix either this week or next, so its obviously something we plan on supporting for a long time. Unfortunately, we cant talk too much about upcoming features or models, but at least right now, the plan is to not charge for new models. Things could always change, but thats where were currently at.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre.. Klarer rett og slett ikke skru meg til en like bra lyd som Axen, og når jeg har brukt over 5 timer hver dag i en uke på å skru så har jeg fått nok. Det vil si, den låter bra gjennom headset og amp, men det er ikke sånn jeg hadde tenkt å bruke den. High gain låter rett og slett plastikk gjennom monitoren, og det er ikke monitoren sin feil... Clean og lowgain låter utrolig mye bedre, men det strekker ikke til for en metalhead som meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre.. Klarer rett og slett ikke skru meg til en like bra lyd som Axen, og når jeg har brukt over 5 timer hver dag i en uke på å skru så har jeg fått nok. Det vil si, den låter bra gjennom headset og amp, men det er ikke sånn jeg hadde tenkt å bruke den. High gain låter rett og slett plastikk gjennom monitoren, og det er ikke monitoren sin feil... Clean og lowgain låter utrolig mye bedre, men det strekker ikke til for en metalhead som meg :P

Bare å stikke på 4sound levere tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.