Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa/Boggie Guru i Norge?


woksin

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg søker et er mann, eller dame, som har peiling på Mesa/Boogie amps. Jeg trenger en real jobb på min mesa boogie 295 slutt trinn, og jeg har lyst til å modifisere min mesa boogie studio til å komme næremere en mesa boogie mark IIC+! Ja, The Holy Grail!

Jeg befinner meg i drammens området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Bjørneboe som bor i Asker er mannen for jobben. En vanvittig flink type som lenge var den eneste offisielle mesa-reparatøren i Norge. Har vært hos han selv, og selv om timesprisen kunne virke grei nok, så var det meste gjort på et kvarter, og betalingen deretter :) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ingen ekspert for å gjøre dette, er flere her på forumet som er mer enn kompatible til det.

Om de ikke dukker opp kan du høre med for eks: EBT, Neros og kanskje Gluke?

He he, kunne ikke dy meg selv om jeg vet jeg ikke får lov, men.... KOMPATIBEL betyr "å gå om hverandre" eller "kan byttes med".

Det du mener her Andr3as er KOMPETENT, ikke sant. Men veldig sjarmerende da :)

Ellers kan jeg nevne at jeg på 80-tallet var såkalt autorisert Mesa-reparatør i MKIIc tiden osv. Hvorfor ikke MK III? Denne likte jeg best på vreng.

Har desverre ikke lenger tid til å mekke på slikt utstyr selv om det er veldig moro, og jeg gjerne skulle ha hjulpet deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Mark iii funker bedre til metall? Men jeg er IKKE en metall fyr, her så går det bare i westcoast, steve lukather osv. Mark iic+ er helt rå.

Men det er fult mulig at en studio preamp kan bli modifisert til en iic+? Har lest det noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kunne ikke dy meg selv om jeg vet jeg ikke får lov, men.... KOMPATIBEL betyr "å gå om hverandre" eller "kan byttes med".

Det du mener her Andr3as er KOMPETENT, ikke sant. Men veldig sjarmerende da :)

Ellers kan jeg nevne at jeg på 80-tallet var såkalt autorisert Mesa-reparatør i MKIIc tiden osv. Hvorfor ikke MK III? Denne likte jeg best på vreng.

Har desverre ikke lenger tid til å mekke på slikt utstyr selv om det er veldig moro, og jeg gjerne skulle ha hjulpet deg.

Kompatibel kompetent... Same shit, different smell..

Du er bare sur siden jeg ikke nevnte deg, skal huske deg neste gang :wub:

hehehee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Bjørneboe som bor i Asker er mannen for jobben. En vanvittig flink type som lenge var den eneste offisielle mesa-reparatøren i Norge. Har vært hos han selv, og selv om timesprisen kunne virke grei nok, så var det meste gjort på et kvarter, og betalingen deretter :) Anbefales!

Har han en epost adresse som jeg kan nå han på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.