Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Har du drukket maling? :P

Det er vel heller de som IKKE ser det som har drukket maling... :P

post-2430-0-10728300-1370911981_thumb.jp

Mulig det bare er fordi bildet ikke er tatt rett forfra, men hvis du ikke makter å se det bør du kutte ned på Lynol-sniffinga :D

Dette er i min verden, basert på de utallige stratene jeg har prøvd, laaangt innenfor det akseptable. Spacingen i forhold til humbuckeren er jo spot-on, er den ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i min verden, basert på de utallige stratene jeg har prøvd, laaangt innenfor det akseptable. Spacingen i forhold til humbuckeren er jo spot-on, er den ikke?

Det er det sikkert, men jeg regna med at endel av snobbene her ville kicke på dette :P Spacingen er jo ikke heeelt på stell, men sikkert godt innafor. Det er mye verre enn dette på Charvelen min, uten at jeg klarer å høre at det utgjør noen forskjell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sikkert, men jeg regna med at endel av snobbene her ville kicke på dette :P Spacingen er jo ikke heeelt på stell, men sikkert godt innafor. Det er mye verre enn dette på Charvelen min, uten at jeg klarer å høre at det utgjør noen forskjell :D

mht hvordan strengene matcher opp over pickupene så ser det ut som lys E-streng ikke ligger i hakket sitt på nut'en (bildet av headstock). Med strengen på plass i hakket vil nok lys E være nærmere senter på pålene enn den er på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne ser snasen ut jeg, liker headstocken. Music Man ikke bør se den, da de er hissige på patenten sin :P . Spacinga er milevis innafor (altså innafor som i helt bra) :)

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skal vel produseres i et såpass beskjedent opplag at jeg vil nok tro at muligheten for at EB/MM i det hele tatt får snust opp at vi har lekt med headstocken deres er så å si mikroskopisk.

Jeg mener å erindre at vi også måtte gå noen runder med headstock-design for at fabrikken aksepterte den og kunne gå i gang med prototypen.

Takk for fine bilder, Davidsen. Jeg gleder meg til å prøve den. Basert på bildene ser den relativt forseggjort ut.

Basert på mine preferanser så ser det meste ut til å være på plass. Er nysgjerrig på målene på trem-systemet, om andre 2-punktssystemer er 'retro-fit' om det viser seg at tremoloen er skralle saker.

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.