Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Hvis du skal bytte ut halsen så kan du nok like gjerne kjøpe en Squier Classic Vibe :)

ja, men ønsker jo å være en del av GN gitar greia. Trenger ikke en gitar til, men det blir sikkert ikke mange av disse gitarene (hvis det blir noen i det heletatt), så artig å ha en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men ønsker jo å være en del av GN gitar greia. Trenger ikke en gitar til, men det blir sikkert ikke mange av disse gitarene (hvis det blir noen i det heletatt), så artig å ha en.

Enda en grunn til ikke å kødde med halsbytte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men på den annen side så er jo en av tingene som har vært med i planleggingen at det skal være enkelt å modifisere den, det vil si at tilgangen til deler som passer skal være god. Derfor "standard" halslomme, F- 11hulls plekterplate (noe kineserne dreit rått i på proto1) og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, hvis man bare vil ha en god og rimelig gitar. Skjønt rimelig blir den neppe om man skal kjøpe en god hals til den. Da er jeg enig med Aph, kjøp en CV, til samme pris, med standard hals.

Men om GN-gitaren skal inn i samlinga som en kuriositet, og i tillegg være interessant for famtida, så bør nok i det minste kropp og hals være originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, hvis man bare vil ha en god og rimelig gitar. Skjønt rimelig blir den neppe om man skal kjøpe en god hals til den. Da er jeg enig med Aph, kjøp en CV, til samme pris, med standard hals.

Men om GN-gitaren skal inn i samlinga som en kuriositet, og i tillegg være interessant for famtida, så bør nok i det minste kropp og hals være originalt.

Vel, det er vel ikke slik at originalhalsen fordunster med en gang man tar den av? :P Det går da an å sette den i original stand igjen, haha.

Jeg kunne jo sikkert kjøpt meg en ny squier gitar i uka, men hva skal jeg med det? :P hvis det blir en ny billiggittar så blire GN gittarn for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.