Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Vi forsøker å få til at så mange som gidder å bry seg får testet den. Sånne ufyselige som meg, som ikke er så gode til å spille, Debris, som har eid ufyselig mange hi- og lowedgitarer og som faktisk kan spille, og så har vi de tre Calaberos i Trondheim, Greener, Audun og The Euphor, de kan vel klunke litt de også.. Noen nevnt, og noen glemt. De som er Mor og Far til prosjektet, Kineseren og GunnarPåMo har vel også noe erfaring, for å si det slik.

Videre lånte vi vel ut prototype en til et par stykker som var villige til å ta i mot den, og betale porto videre i stafetten, samt å skrive noe om sin ærlige mening om gitaren. Tror faktisk det er mulig å "melde seg på" hvis man forplikter seg til utgiften, og gjerne tar med med til et par kompiser som kan mer enn tre akkorder og hører hva de mener. Vanskeligere enn det er det ikke. Vi vil gjerne ha meninger, og det er ikke nødvendig å være "supergitarist" for å vurdere den. Det som kreves, er at du tar i mot gitaren, tester i noen dager, setter gaffa over hengslene og betaler for å få sendt den videre. Og ja, at du gir lyd fra deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har sjekket, regner jeg med at det kan la seg ordne. Noen av de andre har også lagt inn ferieplaner, men en tur innom deg ser jeg ikke som umulig. :) Litt sent, og har et par sommerdrinker innabords. Tar det senere, når resultatet er litt mer pålitelig. Har vært flink gutt i dag og montert to nye dører i gammelt hus. Ikke lett når alt er i vater og vel så det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på stygge ting, så er det få ting som er en større dealbreaker enn hornet på de forskjellige les paul kopiene.

Ang headstock på strat type gitarer liker jeg nok originalen best.

På en slik gitar som denne er det uansett interessant med noe utover standaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på stygge ting, så er det få ting som er en større dealbreaker enn hornet på de forskjellige les paul kopiene. Ang headstock på strat type gitarer liker jeg nok originalen best. På en slik gitar som denne er det uansett interessant med noe utover standaren.

Stagg LP'er... :P

_c168524_image_0.jpg

Endret av Magnus_SB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men kan vi la denne tråden handle om GN- gitaren, og ikke om medlemmers preferanser når det gjelder kosmetiske detaljer på diverse gitarer? Finn noen interiørdesignere som vil ha en "deilig gitar som matcher putene og gardinene" til slikt, eller opprett en egen tråd her. Det er greit for meg, men ligg unna denne.

Reaksjonen er ikke nødvendigvis rettet kun mot siste post, men mer på trenden i tråden.

Dette er en moderatorpost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.