Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Ikke for å negge, det er en sikker farge, stilrent og pent.

Men jeg for min del drømte om en LPB, matched headstock med hvit GN logo, og sorte eller mørkeblå inlays. Outstanding one of a kind liksom.... Men bevares, ryddig og pen gitar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommern og alle andre som undres over fargeendringen- de eneste som likte blåfargen på den forrige, var de som så den på bilde. Den var ikke pen, for å si det mildt. Som en LPB som noen hadde drukket, fordøyd halvveis og så kastet opp igjen på gitaren.

Hvis noen av dere har bekjente som har lakkert bilen sin med billig lastebillakk som består av en del liters- og halvlitersrester de har handlet rimelig fra lakkselgeren, og så slår de alle skvettene opp i samme spannet, skjønner hva jeg mener.

Fargen var ikke i nærheten av LPB, som vi drømte om. Derfor fargeendringen.

Gleder meg til testerunden! Håper de har klart å koble riktig pickup til riktig posisjon denne gangen.

GPM- har det blitt lockingtuners på den denne gangen her?

Samtidig et stort og kraftit HURRA!! til GPM som til tross for en god del uventet motgang faktisk er i mål med proto#2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at fargen på den forrige ikke var bra. (Fikk sett den live i løpet av turneen) Castor sin beskrivelse over stemmer ganske bra. Her ser det ut til at farge på både gitar og hals er blitt bedre. Den forrige halsen så vel ut som den hadde blitt utsatt for selvbruningskrem av tvilsom kvalitet eller lignende. Håper denne spiller og låter bra også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg skal ha en sånn gitar. Og en liter med lakk. Kan ikke fordra hvite gitarer, men hey, den er laget for å moddes, er den ikke? ;)

Ellers er jeg meget positiv til mer kjøtt på halsen, og jeg er glad 4+2-headstocken har bestått. Det ser grisefett ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.