Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge gitaren. Bilder s52 og 53


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

De fleste strater jeg har sett, har vært SB, sorte, hvite, røde, eller en pastellfarge. Derfor vil f.eks. GN-blå, med fargematchet headstock, skille seg tilstrekkelig ut til å være litt spesiell. Fargematchet headstock i GN-blå, med GN-logo i hvitt, vil jo også være en fin presisering av at dette er GN-gitaren, the one and only. Syntes jeg da.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns, uten å ha hatt GNG i hendene, at blåfargen ser ufattelig kjip ut og blir glatt en av tingene ved gitaren jeg vil forandre før endelig modell går 'i trykken'.

Enig i at sort er kjedelig, men en rød versjon hadde ikke vært så dumt, for eks en nyanse av CAR. Nå ble gitaren bestillt med lake placid blue og når man ser hva vi fikk så er det kanskje lurt å tenke ut en farge fabrikken strengt tatt ikke kan bomme på, som sort eller hvit?

Bare en tanke....

Jeg gleder meg til gitaren kommer til meg. De som vil prøve den må gjerne ta kontakt, så finner vi et egnet tid og rom for testing. Jeg har tid, men ikke rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden en Gitarnorge gitaren ble forslått i en annen tråd, er det kanskje greit å lufte interessen her?

Hvordan bør den se ut? Ferdiglaget Kinagitar, eller bare treverk fra Kina med hardware og elektronikk av høyere kvalitet?

Er det noe marked for en slik gitar?

Hva skal være merkenavnet?

Mitt forslag er en slags HSS Superstrat med merkenavn GNG.

) nei, ingen marked for den gitaren )
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du leste de 42 sidene tråden nå er oppe i istedet for å bare sitere første post men noe så lite givende som det der. Særlig med tanke på at folk og hvermansen (litt å ta i menmen) har gitt uttrykk for sin begeistring over dette prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

) nei, ingen marked for den gitaren )

At du som innehaver av Unisong-merket skriver dette har jeg noenlunde forståelse for, men du glemmer at GNG-retter seg mot et annet marked enn det du gjør med Unisong. GNGs marked er så til de grader avgrenset til dette forumet - foruten at det nok havner en og annen gitar hos gitarister som ikke er direkte knyttet til forumet ved at de er registrerte medlemmer, men via bekjente som er medlemmer her.

Om du ser GNG som en reell konkurrent - til tross for det beskjedne opplaget det nok kommer til å bli - så er vel det ikke noe annet enn positivt mener nå jeg, uten å ha prøvd verken GNG eller dine produkter.

Endret av Truckstop Chuckie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til gitaren kommer til meg. De som vil prøve den må gjerne ta kontakt, så finner vi et egnet tid og rom for testing. Jeg har tid, men ikke rom.

Har rom, men ikke så mye tid... når sånn ca er det eventuelt det blir? Har et brett med SD lil' '59 og Cool rails som det kunne vært artig å teste den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
    • Hvor kjøper folk Elixir gitarstrenger i disse dager? 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.